Isamiy's Blog

Coleg sau dusman de temut

Posted on: Octombrie 1, 2009

Stau de multe ori si ma gandesc cum de pot fi unii atat de rai, invidiosi, pusi numai sa faca rau fara sa se gandeasca la cel caruia ii face zile fripte. O astfel de colega am eu la servici si nu inteleg de ce? Nu i-am furat iubitu’, banii din buzunar sau sa-i fac vreun alt rau. Initial se dadea MARE prietena, intelegatoare si pe la spate se duce la sefu si ii spune numai prostii, neadevaruri..doar,doar mai castiga si ea ceva, ca doar de..nu scapam de pupincuristi (scuzati expresia:D ). Dar cum exista un Dumnezeu si-a luat-o si ea destul de rau, dar binenteles ca nu i-a fost invatare de minte. S-a cumintit fata, dar sa nu credeti ca prea mult timp, maxim o luna, dupa care si-a reluat „meseria” de a-si imprastia veninul, nu la sefu, la colegi. Ce este mai rau, ca oamenii sunt atat de naivi incat apleaca urechea la astfel de oameni, cu toate ca si-au luat-o si ei candva . Ma intreb oare cand se va potoli aceasta fiinta? Inteleg sa faci rau ( nici asa nu’s de acord), celui caruia ti-a facut ceva, si nu unui coleg/prieten care te-a ajutat atunci cand ai avut nevoie. Astfel de oameni nu am sa-i inteleg eu NICIODATA

p.s. Fereste-ne Doamne de prieteni, ca de dusmani avem noi grija

semnatura.jpg

13 Răspunsuri to "Coleg sau dusman de temut"

dtii cand se va invata minte ? uite, iti zic eu : veci !

stiu, mai trageam si eu o speranta:D

e relativ usor sa scapi de oameni de genul : nu ii bagi in seama si uneori le multumesti pentru publicitatea ce ti-o fac🙂

problema este ca eu am avut extraordinar de suferit, nu spun ca mi-au stricat si sarbatorile de iarna
ce sa fac? sunt mai sufletista de fel😦

probabil ar fi trebuit sa oferi ceea ce primesti … stiu ca razbunarea e arma prostului dar uneori trebuie folosita

mey nu am folosit aceasta „arma” pentru ca stiam ca mai devreme sau mai tarziu si-o va lua si ea si asa a fost, problema este ca NU s-a potolit!!!!!!!!!

daca e turbata, de ce nu o impusti?😉

:)))
la asta nu m-am gandit😛

ignora-i !!!! nu ai alta solutie😦

Am patit odata, la fostul meu job, in care erau cativa care vedeau pregresul pe scara ierarhica prin modul descris de tine in situatia de mai sus, faza incurajata de sef. Pur si simplu mi-am vazut de treaba si i-am tratat cu indiferenta. Crede-ma, chiar a avut efect

Sagy am sa tin cont de sfatul tau😉

am si eo o problema..:( am o prietena o cheama Bya..sii..ea are o colega cu care se intelege destul de bine dar eo nu prea o suport… sii..intr`o seara eu cu bya ne`am hotarat sa iesim afara dar colega ei peste cateva ore a chemat`o la ascunsea..noh..si eo na`m vrut sa merg..sii..bya a venit cu mine la plimbare..dupa cateva ore ma trezesc ca vine colega ei cu inca cativa prieteni si..am inceput sa vorbim..iar apoi ma trezesc cu o fata care vine si ma intreaba dc ma`m luat de colega ei..si mi` dat o palma..ce pot sa fac??ajuta`ti`ma va rog

credeti`ma ca imi este frica sa mai ies afara din casa

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categorii

