Isamiy's Blog

Bancuri ;)

Posted on: Octombrie 1, 2009

Sper sa va binedispuna😀

* Un tip se duce la o prostituata la care nu mai fusese pana > atunci. Dupa ce termina treaba, pleaca si, din usa , ii spune  tipei: – Te-am pacalit! Ti-am dat bani falsi! La care femeia  raspunde: – Tu sa fii sanatos…

* Ion si Gheorghe: – Servus, Ioane, ce faci? – Bine, mi-am luat  sconcs. – Si unde il tii? – Apai, in pat, la picioare… – Da? nu miroase urat? – Ba da, da’… s-o invata el…

*Un oltean si un moldovean stau de vorba. – La voi mortii se ingroapa cu popa? – Nu, la noi popa ramane afara

* De trei ori am ramas vaduva! povesteste o tanara de 35 de ani. –   Cum se poate? se mira cineva. Toti trei… – Da, primul si al doilea s-au otravit cu ciuperci. – Si al treilea? – A murit din cauza unei fracturi a craniului. – Cum asta? – N-a vrut sa manance
ciuperci

* Tu, nevasta, este adevarat ca ai avut mai multi barbati inainte  sa  te mariti cu mine? – Mai, barbate! Mai, barbate! Aseara ti-a placut? – Mi-a placut! – Dar alaltaseara ti-a placut? – Foarte  mult! – Pai cum crezi tu ca se invata toate astea, la fara frecventa?

* Domnule doctor, impotenta te ia asa, dintr-odata? – Nu, mai intai te lasa sa te faci de ras de vreo doua-trei ori…

6 Răspunsuri to "Bancuri ;)"

tare penultimul

primul! super! voi sa fiti sanatosi!

:)) mie mi-au placut toate

:)) funny, really funny!

=)))) nu mai pot :)) =))…. BESTIALE !!! :))) ultimele 2 au fost geniale..:))) =))) …

ma bucur saychese ca ti-au placut atat de mult :”>

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categorii

