Isamiy's Blog

La Multi Ani, Sf. Alexandru!

Posted on: August 28, 2009

Dupa cum prea bine stiti, duminica pe 30 August se sarbatoreste Sfantul Alexandru si m-am gandit sa dedic un articol celor ce-si sarbatoresc ziua de nume in aceasta zi. Dragii/dragele mele va doresc un an plin de bucurii,impliniri, multtiiii baniiii si iubire, iar cele mai indraznete dorinte sa va fie indeplinite

La Multi ani baiatului care  mi-a luminat viata,iubitul meu Alexx! multi pupici; Alex`andra; Blogu lui Alex , tuturor celor care poarta acest nume si derivatul acestuia (sper ca nu am omis pe nimeni din lista mea)

P.S. Incepe week-endu si sigur pana luni nu prea mai intru pe aici, de aceea am postat mai devreme😉

mare6072

4 Răspunsuri to "La Multi Ani, Sf. Alexandru!"

30 august inseamna mai mult decat atat..

Rhenus

saru’mânaaaaaaaaa !

Alex` nu ai ptr ce😉

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Categorii

