Isamiy's Blog

Lady GaGa este barbat?

Posted on: August 7, 2009

„Lady Gaga este barbat”, cam asta este unul din subiectele care circula  pe internet. Dupa ce ea a recunoscut pe blogul personal ca ar avea un organ genital masculin, si un organ sexual feminin”  sau ca simte in interiorul ei un barbat gay a socat un pic (parerea mea). Se poate vedea ca ceva ar avea ceva intr-un videoclip postat pe apropo.ro (click)

Nu stiu ce sa spun, scarbos sau interesant. Fiecare vedeta se pare ca are un secret al ei, ma gandesc daca nu cumva sa fie vreo problema din nastere sau nu?

Astept parerile voastre

Week-end placut tuturor! Pupici😉

34 Răspunsuri to "Lady GaGa este barbat?"

..de gustibus..or probleme la mansarda..

Eu zic ca a fost doar de ochii presei , probabil se simtea in anonimat🙂.

eu pentru asta bagam mana in foc ca e fata :)) si plus de asta e si ditai bunaciunea… acum nu stiu ce sa zic… nu prea as mai bga mana si nu prea mi se mai pare a fata frumoasa:)) :-s

cred ca am vazut ceva, ceav sub rochita in filmuletu` de pe apropo😀

nu are niciun cocosel: a se vedea pozele din fhm sau maxim. tipa face orice ca sa socheze

Salut!
Vrei sa facem schimb de link-uri? Daca esti de acord, lasa-mi, te rog, un comment in care sa imi spui cum vrei sa apari in blogroll-ul meu. Pe mine trece-ma Achilianu
sanatate…

Nici nu stiu ce sa zic… Lady, mister Gaga, tot voce de femeie are.😀

Apropo… l-as cita pe domnul de deasupra. Te-ar interesa un link exchange cu http://ghetoulcomunal.blogspot.com ? 🙂

o fi ea barbat😀 ti-am dat un premiu..check😛

merci frumos :*

Cica si-a pus singura ceva acolo… din extravaganta… si ca sa socheze.

strategii de promovare. nu poti fi vedeta daca nu esti controversat/a

gagutza face orice sa socheze…oricum mie imi place mult😛

intrebarea e: Lady GaGa e lady?

Lady gaga e fata.

Incearca sa adopte un stil aparte dar indraznet,ca al lui Pink.Dar gaga asta e cam uratica sa fim seriosi nemachiata,in viata de toate zilele.Numai bine Isamiy

„o luna fata o luna baiat „:))) …ceva de genul..
posibil..:|
si penibil..

i-ati identificat sexul pana la urma? are?

se pare ca sunt pareri impartite, asa ca inca nu s-a definitivat sexul acestei minunate creaturi😛

probabil ca ai dreptate:))

Poate depune icre…😉😀

eu ii doresc sa fie ce isi doreste :))

nu pot sa cred…

Din cate am auzit eu, a pozat pentru Playboy in America sau nush pe unde, deci nu cred ca este barbat!😉
Mi se pare un tip / o tipa destul de atragatoare…
As fi chiar dezamagit sa aflu ca ma atrage un barbat din pct d vdr sexual! La naiba, in puii mey! :-s

=)) mey eu am postat ceea ce am citit, nu am controlat/o😛

eu zic k are.
e hermafrodita:D

Da daka stau bine sa ma gandesc asta sa scris despre majoritatea vedetelor straine..hai sa nu exageram…pai este ceva ori fata ori baiat eu nu cred ca ar fi baiat cred mai mult fata si sustin cu putinta..;;)

Vizitati si aflati adevarul

Trimite mai departe
Mersi

numi vine sa cred ca lady gaga este baiat! chiar ma uimit asa ceva! lady sa stii ca mie imi place cum canti dar dece nu ai spus pana acum ca esti baiat! sa nuti fie rusine ca esti baiat da?????/

IMI PLACE CUM CANTI$

o fi fost tufisu:))

eu zic ca asta a fost o minciuna pentru ca lady gaga nu este barbat pentru ca eu am vazut toate spectacolele ei pe yutube si nu este adevarat asta a fost de ochii presei

eu nu cred ca ea e barbat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dar totusi cred ca am vazut ceva sub rochia ei!…… cu asta eu nu stiu ce sa zic….. eu una sunt ,,DU„ adica nu sunt sigura daca da sau nu!!!!!!!!!!! oricum acest lucru e un mister cu drag,lizuckita m@xxx

eu cred k e fatha .la prietena mea ti se parea tot asa dar avea doar oasele mai mari acolo

hello my fans

SEXY CALUGARITZA

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Categorii

