Isamiy's Blog

M-am intors..

Posted on: August 3, 2009

Eh dupa un concediu binemeritat de 2 saptamani, m-am intors in oraselul asta „mic” si „curat”, mai exact: BUCURESTI. Stiu ca in ultimul timp nu am mai postat, vizitat, dar am fost inainte de concediu si a fost o MARE nebunie la servici, iar cand ajungeam acasa eram satula de calculator si vedeam doar patul si nimic mai mult. Stiu ca nu este o scuza prea buna, sper doar sa ma intelegeti. Am sa fac un mic rezumat la concediul din tara noastra frumoasa, Romanica. Am plecat pe 18 iulie spre statiunea mica si cocheta, Durau din m-tii Ceahlau, dar pana acolo am facut cateva poze la Cheile Bicazului, Barajul Bicaz. Ce pot sa zic, la Durau am stat cateva zile, am urcat la Cascada Duruitoarea, am urcat pe munte cu ATV-ul, super senzatia😀. Dupa care a urmat un traseu de aprox 12 ore, ca doar avem sosele „bune”, de ce sa faci 70 km in o ora si un pic si nu in 4 ore. Va dau un sfat: daca vreti sa ajungeti in orasul Vatra Dornei, NU o luati pe traseul Bicaz- Vatra Dornei, va blestemati zilele, un drum mai prost nu cred ca exista in toata tara, pustiu, de parca ar fii rupt dintr-un film horror pe timp de noapte. In fine ca sa nu va plictisesc, am revazut Gura Humorului, Suceava, Targu Neamt, M-rile: Varatec, Agapia, Secu si Sihastria, Piatra Neamt,Bacau, Slanic Moldova si Sovata ( o recomand tuturor, este cea mai vie statiune din Romania, chiar daca sunt multi unguri). Ca sa va conving ca avem o tara frumoasa, va atasez cateva poze :

Cheile Bicazului

DSCF3123

Barajul Bicaz ( poza facuta de pe baraj)

DSCF3148

Undeva in statiunea Slanic Moldova

DSCF3222Casa memoriala a lui Ion Creanga – Humulesti

DSCF3282

5 Răspunsuri to "M-am intors.."

superb ! bine ai venit 1

sunt niste locuri minunate!bine ai revenit🙂

va multumesc mult de tot!:*

Stiu zonele alea.😀
Trebuie sa fi fost o vacanta foarte reusita.
Imi place mult poza cu apa… am asa o pasiune pentru izvoare… mai ales pentru sunetul lor.

Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Categorii

