Isamiy's Blog

Catelusii care mie-mi plac :)

Posted on: Iulie 5, 2009

Avand in vedere ca ultimul subiect postat a fost „Cei mai urati caini”, m-am gandit ca v-am ingrozit destul si sincer nu numai pe voi, ci si pe mine, asa ca m-am gandit sa postez cateva imagini cu catelusii care mie-mi plac la nebunie. Daca as fii avut casuta mea, mai ales la casa si nu la apartament, mi-as fii luat fara nicio ezitare, dar cum nu am, iar parintilor nu le plac animalele, mai am de asteptat, sper ca nu prea mult timp😉 . Aceasta rasa”westy” am vazut-o la mall Baneasa si mi-a intrat la suflet, simt ca „mor” de dragul lor, cred ca toti catelusii cand sunt micuti sunt foarte dragalasi. Va las pe voi sa va da-ti cu parerea😉 Nu degeaba sunt numiti” cei mai buni prieteni ai omului”😉

Westy..ce sumpic este…nu?:Dpic125818_caine_Westy

Bichon

a7e0dd548451bf3bd29ce51352832560

100_3528

cine_vrea_sa_adopte_un_catelus_dragut_1222462809

18 Răspunsuri to "Catelusii care mie-mi plac :)"

si eu ador bichonii ..sunt frumusei,dragalasi,jucausi.. parca ar fi de plus ;))
oricum bichonii si labradorii sunt rasele cele mai bune..dupa parerea mea🙂

mie imi plac cei din poza a3a si cei din poza a4a. imi plar mai lipicioasi🙂 ceilalti dunt pentru fete ;))

in general ador catelusii..dar imi plac asa micuti, sunt asa lipiciosi si scumpici, de-mi vine sa-i „mananc”😀

sunt dementiali! Oare cat costa unul?

ultimii sunt fantastici!

@SimionCristian catelusu’ Westy costa in jur de 1800 ron,adica destul de scump, iar Bichon-ul in jur de 1000 ron

Superbi căţeluşii!!! Bine te-am regăsit!

aia ultimii`mi plac mie :X
dar doar cand sunt puiuti ca dupa aia…nu`i mai vreau cu mine`n casa😀

aa,am uitat, un pui de Bichon e intre 200-250 de euro. stiu eu ca am cautat recent pt o prietena. saraca de ea, asta spera sa primeasca de Craciun, ea inca mai crede in Mos Craciun la cei 19 ani ( altfel nu are cum sa obtina puiutu`, ca nema dinero haha😀 )

sa ma fereasca dumnezeu, adica sa dau 200 de cocosei pentru un ghemotoc de blana?.. nooo.. mai bine, dau 300 de euro pentru un pui de mascul ciobanesc german :D… ,bine , asta e parere personala , sa nu ma injurati…:))😉

foarte dragutzi

@Saychese stii vorba aia” gusturile NU se discuta”,sunt draguti si puiutii dr ciobanesc german, dar doar cand sunt micuti😛

Sunt superbi, mai ales catelusa din poza a doua.

Bichon am eu :X
[ ps: daca ma mai tii in blogroll schimba-mi linku cu acesta. sunt bbyd0ll . merci :* ]

Salve! Nu cred ca mi-ati dus lipsa, dar eu m-am intors.🙂 Am revenit pentru a va spune ca din intreaga panoplie de boli ale mele pe care v-am prezentat-o in primavara, in momentul de fata, medicii nu mai reusesc sa confirme decat doua: vasculita si sclerodermia.🙂 Va intrebati daca asta ma multumeste? Ei bine, mai mult decat ma multumeste. Imi da foarte mari sperante. Medicii se uita mirati la analize si la corpul meu. Si se intreaba cum este posibil atata timp cat nu am beneficiat de terapie (care oricum consta doar in cortizon). Eu le zambesc si le spun ca acest lucru se datoreaza cantitatii mari de apa (de robinet) pe care am consumat-o si o consum inca si terapiei cu cimbrisor salbatic si cu leustean crud (de cate 21 de zile repetate la interval de aprox. o luna. Da, da! Cautati sa aflati ce efecte miraculoase au cele doua plante „banale”.
In plus, uscaciunea si usturimea ochilor s-au redus considerabil. Asta datorita cantitatii mari de apa care mi-a tinut organismul tot timpul hidratat. Daca nu as fi baut asa de multa, corpul meu care consuma din cauza acestor boli foarte mult lichid ar fi fost dezhidratat in mod foarte periculos.
Vreau sa adaug ca intr-adevar este foarte indicat sa se consume lichide calde in timpul meselor si dupa mese. Altminteri, intestinele si apoi venele si arterele noastre se „captusesc” cu grasimi daunatoare intocmai ca tigaile si oalele in care au fiert alimente foarte grase si au fost lasate sa se raceasca.
Sanatate si numai bine tuturor!

sunt superbi !!!!!!!!!!!!!!!!

alooooooooooooooooo . . . aici Ale , acolo … e cineva ?!😀

inca mai traiesc Ale` mercic;)

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Categorii

