Isamiy's Blog

Cativa caini urati…yach:D

Posted on: Iunie 30, 2009

Iubesc catelusii dar astia zici k sunt posedati:D..urati…

Nu se recomanda persoanelor care sufera cu inima!!

6a00d834fd7f7353ef00e5536ce2c58833-800wi[1]

WORLDS UGLIEST DOG

71275057JS017_California_Fa

74843083DPM010_ugly_dogVa place? Am primit si o medalie..neah…k numai miss frumusete exista😀

71275057JS012_California_Fa

APTOPIX World's Ugliest DogAsta bate orice record…

uglydog-726308[1]

100_0352_Chico_-_May-345x251[1]

Etichete: , , ,

16 Răspunsuri to "Cativa caini urati…yach:D"

cine dracu` poate sa tina asa ceva`n casa. caaaah !

vaaai sufletul meu .. ce urati is .. .. zi eu ziceam ca pocitaniile mele din curte is urate ..
( ps . m-ai speriat .. nu mai dorm la noapte :-< )

@Alex` dar sa-l ti in brate?:D
@Julian BJ :))) te-am avertizat la inceput😛

cica sunt animale de companie! sunt monstri de companie…

nu cred ca am vazut caini mai urati decat astia … saracii de ei😦😦😦

Daaaa chiar sunt urati :P:P.

Interzis femeilor insarcinate!!

Dar de unde i-ai gasit?

am primit de la cineva aceste imagini…:D

:))) pe ala din a doua poza ti-l cumpar tie😀

aoleuuu!!!NUU
las’ ca stii tu ce-mi place, sa-ti amintesc?Mall Baneasa acolo, la demisol:P

valeleu!!!!!! :(((..visez urat la noapte…:O

eu am atentionat..promit ca este primul si ultimul subiect postat cu astfel de uratenii😉

la penulimul sincer sa fiu mi sa facut greata.stiu ca el nu are nici o vina, dar nu stiu ce sa zic… aiurea rau …:(😐 :-s

nu sunt urati:(:( sunt doar bolnavi .rar se nasc caini ca ei.nu va mai bateti joc de ei.Daca ati fi in locul lor ce ati face?

da nu va bateti joc. sunt si ei fiinte mai bine de ce nui ingrijiti
eu ama vut un catell la fel de urat si lam ingrijit si dupaia sa facut frumos. eu doar vam zis acest sfat dar nustiu da ca o sal ascultaica naveti inima!!!!!!!!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii

