Isamiy's Blog

O melodie care-mi place ;)

Posted on: Iunie 25, 2009

Stiu ca a trecut ceva timp de la Eurovision 2009 , dar melodia asta imi place la nebunie, iar daca mai ai si un subwoofer..:D

6 Răspunsuri to "O melodie care-mi place ;)"

Frumoasa melodia, si mie imi place!

Da, bună a fost această melodie…

ma bucur ca va place😀

e draguta .. dar mie imi place asta http://www.youtube.com/watch?v=y4D_hguWPQE
nu pentru ca a castigat , nici nu am vazut eurovisionul nici nu stiam ca am in playlist melodii de la eurovision :”> , ci pentru ca tipul imbina intrun mod placut instrumente clasice cu muzica de actualitate🙂

e frum…imi place, dar nush..melodia expusa mai sus…imi place foarte mult😀

fiecare isi alege ce are in juru-i dupa ceea ce are in suflet .. asadar … tind sa cred ca tu esti mai iubitoare ;))

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii

