Isamiy's Blog

Noile semne rutiere :)

Posted on: Iunie 12, 2009

Dupa ce ieri mi-am pus mintea si cunostiintele la contributie cu semnele de circulatie, am dat de o poza tare interesanta pe net, noroc cu google, unde putem gasii tot ce ne „coace” mintea. Sper sa va placa, in mod special baietilor/barbatilor

Weekend placut tuturor si multi pupiciiii!

poze_haioase_funny_photos_094035500121249875448454342e5954734465127

Sper sa se inteleaga😀 (se poate da click pe poza ptr a citi)

14 Răspunsuri to "Noile semne rutiere :)"

Ha, ha, excelente! Nu le-am mai văzut până acum…

ma bucur ca am putut sa-ti „aduc” o noutate in ceea ce priveste noile semne de circulatie😛

da le stiu :d foarte tari =))

:)))

Esti foarte haioasa! De azi esti la mine in blogroll!

E fantastica imaginea! Am mai intalnit-o de cateva ori, oricum ideea e de apreciat!

merci frumos :”> …si tu la mine😀

e destul de simpatica :)) .. m-am amuzat ceva timp :))

aia cu au incercat diverse pozitii e cea mai tare🙂

;)) sunt foarte tari semnele astea..s-ar lua mai usor examenu :))

hm…cu siguranta am fii primii la luatul salii la examenul de auto , daca am avea de invata asemenea semne😀

🙂 marfa !

E foarte tare :))

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii

