Isamiy's Blog

Ce este CAPRA animal sau pozitie?

Posted on: Iunie 10, 2009

De mai multe ori am am auzit aceasta intrebare fie intre prieteni, la televizor sau radio, raspunsurile fiind diferite de la persoana la persoana, dar fara nici un raspuns concret si de aceea va adresez si voua, colegutii mei aceasta intrebare” Ce este CAPRA, animal sau pozitie?”😀

Astept commenturile/parerile voastre😀

Mai jos aveti cateva pareri…

„Animal, pozitie, suport de taiat lemne si obiect folosit la sport si care se cere la bacalaureat, ca optiune, daca dai din sppooooort”

„acel suport pe care mai taie bunicu`meo lemne..”

„Si mai este si un personaj-cand spui „Vine capra”, in perioada iernii happy

Este si un instrument folosit in sport pt sarituri, de asemenea este „capra” de taiat lemne.”

Capra_falconeri_at_Tierpark_Berlin_(2)

poz-capra

9 Răspunsuri to "Ce este CAPRA animal sau pozitie?"

Foarte interesantă temă, trebuie să recunosc. Aş considera, dragii mei, că această minunăţie a naturii intitulată capră are capacitatea extraordinară de a fi şi animal, şi suport pentru tăiat lemne dar şi incitanta şi totodată excitanta poziţie prin intermediul căreia intromisiunea se realizează în vreme ce masculul frenetic admiră hulpav posteriorul femelei…

interesant subiect de articol :-))

Eu cred ca acest cuvant cuprinde toate semnificatiile redate de tine…

@Cristian frumoasa descriere, e de tinut minte😉
@ BLOG VEDETE multumesc frumos😉
@Lorena hai ca sigur am mai omis eu ceva😀

e o piesa de teatru cu marcel iures😀😀

Exista si animal cu numele asta???🙂

@SimionCristian =)) hai ca ai fost super tare😉

Tu ai inceput!🙂

recunosc…eu am inceput😛

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii

