Isamiy's Blog

Am revenit…:D

Posted on: Iunie 8, 2009

Dupa lupte seculare cu timpul meu, ocupat de munca in folosolul firmei unde sunt angajata, m-am decis sa-mi aloc mai mult timp bloguletului meu, pe care l-am cam „neglijat”. Nu as putea spune exact de ce nu mi-am alocat minimu’ necesar de a scrie un subiect nou sau de a va citii, deci n-am nicio scuza si aveti tot dreptul din lume sa ma judecati😀., dar nu prea aspru😉 Hm…ce am citit prin presa, cred ca aceleasi subiecte de: crime, violuri, pitzipoance, virgine ce-si vand pe internet cu atata usurinta „copilaria” si nu in ultimul rand marele/ mega scandalul Zavoranu vs. M. Columbeanu. Nu ca o apreciez sau ca o plac pe Zavoranca (ca doar nu o fii usa de Biserica) , dar i-a zis lui „Moni” adevarul gol golut fara alte mici/mari ocolisuri si anume definitia oamenilor (pitzipoancelor) parvenitesi de aici cred ca stiti cu totii continuarea..

Dragii mei colegi, promit solem..ca nu voi mai rata niciun subiect..barfa, scandal sau ce o fii Va pupic pe toti si sincer mi-a fost dor de comment-urile voastre😉
back

7 Răspunsuri to "Am revenit…:D"

l-ai neglijat cam mult.Nici eu nu mi l-am neglijat asa de mult cum ai facut tu :))😉 … sincer chiar ma bucur ca ai revenit…😀

mercic mult … promit ca nu voi mai avea astfel de pauze😉

vare dispare si inspiratia…

Vom astepta cu mare drag insemnarile tale!🙂

Bine te-ai reintors !

imi place pozaaaa e din Left4Dead stii tu..jocul ala😀

@hime bine te-am gasit😉
@alexxutzu hm..mi se parea mie cunoscuta :D…cica sa mai zic ceva cand te joci?:)))

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii

