Isamiy's Blog

Rihanna aproape dezbracata de fotografi

Posted on: Mai 11, 2009

Daca nu vrei sa te dezbraci, fie din frica mamei fie din cea a iubitului (Chris Brown) lasa treaba asta in slujba blitz-ului. In conditii normale bluza pe care o poarta Rihanna in fotografiile de mai jos este cat se poate de normala, insa sub actiunea luminii puternice a blitz-urilor, situatia se schimba. Negrul devine semitransaprent, iar ceea ce ar trebui sa ascunda un sutien este redat publicului. Intr-un final cantareata si-a dat seama de patanie si a incercat sa o mai dreaga.

Fanii ar trebui sa se multumeasca cu fotografiile de mai jos caci Rihanna a declarat in mai multe randuri ca nu va poza niciodata goala, iar asta in principal din frica mamai sale. Daca punem la socoteala faptul ca iubitul ei gelos a sfatuit-o (obligat-o) sa nu se mai imbrace sumar, sansele ca Rihanna sa apara intr-o revista pentru barbati sunt aproape nule.

Un singur regretau barbatii😀 si anbume : ca nu avea si fusta din acelasi material.

SPL42156_011

SPL42156_003

SPL42156_010

SPL42156_015

27 Răspunsuri to "Rihanna aproape dezbracata de fotografi"

Foarte interesant… Frumuşică Rihanna…

e frumoasa si dezbracata si imbracata :P…mandra de corpul ei:D

e o curva . e o pitipoanca de america.nu o credeam asa. tarfa belita si nenorocita ce e. se dezbraca pentru publicitate.

mie imi place ! de ce e tarfa Say ????

Offfffffffff…ce are fata asta anormal la stilul vestimentar de o numesti tarfa nenorocita „saycheese”?
Iesi pe strada si vezi romance aproape in fundul gol. Si nu vreau sa fiu rea, dar mai arata si penibil…iar tu spui ca fata asta e o tarfa doar pentru ca are un maiou si o fusta scurta.
Arata superb, ofera ochiului placere nu dizgratie!

eu nu am spus ca e tarfa doar pentru faptul ca e dezbracata.Am spus ca e tarfa pentru cum gandeste si pentru ce a ales sa faca.Adica sa iti faci publicitate zicand ca „vai au scapat imaginile din greseala pe net” ,hai sa fim serios. Voua a ce va da?…. Ca si voce nu am nimic ce sa ii reprosez.Nu cred ca era nevoie sa faca chestia asta doar pentru publicitate.Inteleg ca e criza,dar ea stie foarte bine sa cante ,e destul sa cante si isi face publicitate.Daca chiar vroia sa pozele goala trebuia sa se duca la o revista. Nu sa zica ,ca ea e nevinovata ca au scapat pozele alea pe net.Hai sa fim seriosi.Asta e parerea mea.Pace!🙂

fiecare om e frumos in felul lui, dar asta nu inseamna ca trebuie sa aratam chiar la o lume intreaga
arata bine: no comment😉

saraca fata….cum se prostitueaza ea pentru faima….

@Ionut ce nu fac vedetele in ziua de azi ptr un pic de publicitate?Cum face si Diaconescu, e in stare sa-si rapeasca familia si sa puna „Senzational”😀

nu imi plac „biberoanele” ei :-&😐

Biberoane ??? Hai ca ai fost tare Iulian🙂

Fara comentarii :))

Fotografii astia,saraca Rihana si cand te gandesti ca e pura ca o fecioara :)) .Doamne e nevinovata saraca fata

felicitari pentru blog

Uai, nu am nik q fomeile de culoare. Ba poate chiar mi-ar da si mie putina culoare in viatza… Ii frumoasa, da-o incolo!
Ce as mai pedepsi-o cateva zile/seri la mine-n dormitor! :))

@ alexmihalcea merci mult si al tau este foarte reusit😉
@Nebunelu’ barbatii astia…:P

bravo, nebunel. de tine`mi place. ionut si say insa …lasa de dorit. repede sar ei cu gura „e tarfa”. mai du`te ma. ai fost tu s`o cauti. mdeah.
Iulian, cam adevarata aia cu „Biberoanele” :-s am crezut ca numai mie nu`mi plac.

ce inseamna fotografia di paparazzi:) dar trecand peste amuzamentul publicului…cred ca subiectul e pentru can-can nu pentru un blog…pararea mea:)

Salut, daca esti interesat de un schimb de link cu http://kaloo.info Astept raspunsul tau!

Multumesc Ale`. Stam eu ca tu o sa intelegi! ;))😛

alooo..gara..mai sufli ? ce`aci ?

acum suflu’ alex’ …ms ptr impuls😉

si-n ultimul videoclip a lui kanye west e mai mult dezbracata decat imbracata

ma asteptam sa aiba sani mai frumosi…

ce nu fac vedetele?
este o tipa draguta dar ar trebui sa-si tina pentru ea, partenerul ei partile mai intime😉

e super rihanna,si cum canta si cum se poarta…imi place stilul ei.e cea mai super!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Categorii

