Isamiy's Blog

Si totusi nu vrea sa treaca..

Posted on: Aprilie 23, 2009

Dupa mai bine de 2 zile ma incearca o raceala de zile mari si intr-un sfarsit m-a „luat” bine de tot, cu febra, ameteli, tot tacamult caci altfel nu se putea?:D
Ce sa zic am luat o groaza de medicamente: Fervex,Paracetamol, lamaie la greu si totusi nu-mi revin😀 .Care are o ideee mai buna? Adica sa treaca cat mai repede caci mult nu o mai suport..Ufff nu doresc nimanui o astfel de raceala.Se pare ca foarte putini au „scapat” de raceala asta care a impanzit Romania🙂..Acum dragutii mei va las, ca am duc sa-mi mai fac un Fervex..poate..poate..:) Oricum astept sfaturile voastre😉

sickkid-17740

23 Răspunsuri to "Si totusi nu vrea sa treaca.."

las’ ca vin eu diseara si iti fac ceva bun sa-ti treaca😀

te astept😉 si cam ce-mi vei face sa treaca?:D

eeh, vezi tu :))

bine..astept..mai facut curioasa =)))

Fervexu ii bun de aruncat, lamaiile sunt cel mai bun remediu pentru raceala .

sar’mana mult…am sa tin cont..nu prea sunt eu cu medicamentele:D

Însănătoşire grabnnic, Isamy – eu am o singură recomandare (şi n-am să încep cu aspirina săracului etc). Vin fiert cu felii de măr în el. Dacă se poate, roşu. Bei vinul fierbinte, mănânci şi merele. Apoi te introduci frumuşel sub păturică, dormi şi te trezeşti fără nicio durere… Încearcă…

nu e o idee rea, numai ca acum sunt la servici si este cam greu cu vinu’ fiert, dar am sa incerc diseara😉

Cred că e universală. Abia mai vorbesc. Bine că nu răguşesc şi degetele🙂

modafeb..ceaiuri…lamaie…masaje…bai fierbinti..in 3 zile te pui pe picioare🙂..însănătoșire grabnica🙂

mult mult somn.asa mai uiti de durere:))…. cam asta am facut eu :))….aaaa…si daca nu se ia …cheama multi prieteni …asa uiti de ea si te iei cu alte chestii …:))..insanatosire grabnica…

@codrutza am sa-l pun diseara pe prietenul meu sa-mi faca un masaj😀 poate trece…merci de sfat :*
@saychese mult somn?ufff…cam greu cu serviciul asta…multumesc frumos!

Va doresc multa sanatate si sa nu se ia virusul asta neneorocit dupa voi😉

vin fiert, baie caaaaaaaaaaaalda, plapuma si somn, plus fular in jurul gatului noaptea .
fa`te bine cat mai repede :*

lapte cu miere , lamaie si …vin fiert🙂

Baita cu apa fierbinte si cu sare la picioare, daca ai febra mare incearca otet cu cartofi intr-o fasa ceva si multeeee ceaiuri cu miere de albine si fructe.🙂 Cel putin eu asta am incercat (plus pastilele de rigoare).
Insanatosire grabnica!

stiu ca noaptea`i cel mai greu😦

multumesc mult fetelor! am sa tin cont, numai ca dupa 4 zile de raceala nu vrea sa-mi dea deloc pace..ba pleaca…ba se intoarce😀

Fii curajoasa in continuare😀 noi te sprijinim moral.

pai trece de la sine! ai rabdare! data viitoare incerci cu usturoi!😉

@mihaela multumesc mult…ma simt ceva mai bine, dar tot nu a trecut de tot😀
@jocktherock sa stii…cica este bun ceaiul din frunze de ceapa🙂

Cum te mai simti ??? Stai la caldurica sau ti-a trecut ???

hime ma simt MULTTT mai bine, dar am avut un week-end…defapt o sambata…am stat numai in casa, nu m-a lasat iubitu’ sa ies din casa (ca eram „varza”)..noroc cu cutremuru’…care in 2 minute m-a facut sa ma schimb si sa plec la sora mea, la casa:D

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii

