Isamiy's Blog

Paste Fericit!!!

Posted on: Aprilie 17, 2009

Dragii mei colegi va doresc din tot sufletul „Un Paste cat mai fericit!”, multa sanatate si iubire din plin🙂. Sa va aduca Iepurasul multe cadouri frumoase si substantiale😛

felicitare El este prietenul meu😀

21 Răspunsuri to "Paste Fericit!!!"

Paste fericit!😀 ce iepuras smecher ai tu mai…:P

Paste fericit si tie alexxutzu!;) iti place?nu-i asa ca este frumos?:D

Ca sa nu va urez sa pasteti fericiti, va urez „Sarbatori pascale fericite!”.

Multumim mult Nebunelu’😉

Un Paşte Fericit şi ţie, Isamy, să ai linişte în gând şi suflet, zâmbet pe buze şi tot ceea ce îţi doreşti…

Cristian iti multumesc din suflet ptr urari! Sa ai un Paste fericit alaturi de cei dragi. Sa ai liniste si pace sufleteasca!

sa ai parte de niște sărbători frumoase ..înconjurata de cei dragi 🙂 liniște sufleteasca..si tot ceea ce iti doresti

Sărbători fericite!

@codrutza multumesc frumos ptr urari!
@ loanbistriteanul sarbatori fericite si tie😉

Iti doresc Paste fericit si fie ca toate dorintele tale sa ti se inteplineasca! te pup.
Inka

Sărbători fericite tuturor. Să vă sărbătoriţi alături de familie şi să ciocniţi ouă.

Sa ai parte de sarbatori fericite si multa iubire !!!

link exchange?

Un Paste Fericit alaturi de cei dragi >:D<

Paste Fericit pt tine si prietenul tau :* cum il cheama ? :> faini ochelari mai are :)))

Am pascut atat de mult incat m-am cam saturat!🙂

ok sunt de acord ,dupa ce postezi linkul sau bannerul lasa un comment pe blog
ms de urari un paste fericit iti doresc si eu tie

imi place animalutzu…e pisica nu???:)

gata! au trecut!

Foarte dragalas prietenul tau!🙂
Iti doresc o seara placuta!

va multumesc tuturor ptr urari!imi cer scuze de intarziere..dar cu sarbatorile astea frumoase,am profitat din plin de ele petrecandu-le cu prietenul si familia! Va pupic pe toti!!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii

