Isamiy's Blog

Tatuaje ciudate

Posted on: Aprilie 13, 2009

Sa fie oare tatuaj?😀

923_tmp1

Eh…dragele mele colege..ati accepta un astfel de om langa voi ? :

200611131458-pix12O pitzipoanca tatuata..frumos,nu? :)))

fete-tatuate2

Aici va las pe voi sa comentati😀

locul-41

Tatuaj de extraterestru😉

tatuaj_de_extraterestru_12111384101

31 Răspunsuri to "Tatuaje ciudate"

fata de schelet e cea mai tare😀

ce urat cel cu vaca🙂🙂🙂

Nu se poate, în afară de prima fotografie, unde am admirat destul de atent un drăguţ posterior pe care ar fi trebuit să se afle tatuată o plamă, nu o urmă de picior, celelalte fotografii îmi demonstrează că oamenii – unii dintre ei – sunt duşi rău de tot cu pluta. Se poate discuta, cel puţin în două cazuri, de mutilarea propriilor trupuri. Vorba poetului: Ce-i mâna pe ei în luptă? Recunosc, nu înţeleg „plăcerea” acestor oameni.

Nu stiam decat a doua si a patra poza. Pitzipoanca tatuata… pe cuvant de o inteleg! Restul… mare e gradina Domnului!

@Ionut te-ar tenta un astfel de tatuaj?😀 cred ca cel mai bine o intreb pe Alex`andra🙂
@ Lisandru Cristian tocmai de aceea le-am postat..imi plac tatuajele,dar cele mici,finutze,cu bun gust
@Nebunelu’ le poti intelege intr-un fel pe aceste pitzipoance? eu sincer…NUU

Nu inteleg multe lucruri cand vine vorba despre femei. Sunteti o enigma pentru mine!

deci fata si-a luat piciorul in fund? pe viata! hi hi!

Ultimul cred ca o sa traiasca sigur cand or sa vina extraterestrii

nici unu nu`mi place.. ăștia s-au urâțit!

Ce face lumea ca sa iese in evidenta !!!

pacat de fata din prima poze. e blonda😦 dupa ce ma`sa i`a dat un sut in fund, i`a dat si barbatul ei, apoi isi tatueaza si ea pt a`si aminti ca viata o joaca in picioare =))

aia cu vacuta imi place😀 atat de sugestiva!

oricum nu mi-as tatua nimic din ce-i mai sus🙂

extraterestrul e tare de tot

thumbs up

@Nebunelu noi,femeile, suntem o enigma ptr toti barbatii :))
@ jocktherock ce-si face omul cu mana lui….:D
@Alex` daca saracuta fata e blonda…sa fie sigura ca nu va uita🙂
@mihaela😉
@Zeynna ti-ai tatua un extraterestru,chiar si in miniatura?:)

nu cred ca blonda e pitzipoanca pentru ca nu cred ca e romanca.asa tatuaj inca nu se face la noi din cate stiu eu.
si tatuajul pe interiorul buzei nu se vede.doar in cazul in care il expui ca ea.asa ca nu vad de ce ar face-o urata.

cele mai naspa tatuaje naspa rau de tot

singurul lucru pe care nu il inteleg e dc fata si-a desenat o talpa pe cur si nu o palma e mai realist:))

Tipu cu tatuajul pe fata e super tare…
Eu am tatuaje pe maj parte a corpului si am si pe fata unul(stelute)si doare enorm de tare…numai el stie cat a suferit pt tatuajul acela…merita felicitat.
Tipul cu extraterestrii ma cam sperie…prea mult…in fine..
Imi place si fata cu tatuajul pe interiorul buzei…bun pt a nu sti paritii de el :p … cel cu vaca mi se pare aiurea facut,nu ii vad rostul iar tipa cu talpa pe fund,hm…no comment.🙂

Maria, este interesant ceea ce afirmi legat de tatuajele pe care le ai inclusiv steluta de pe fatza. As vrea sa discutam pe linia asta. Id-ul meu este mariantattooo@yahoo.com

uau imi place cel cu blonda.

nu’i inteleg pe uni,si eu am doua tatuaje si il fac pe al treilea….dar astea de aici sun pur si simplu horror.si mie imi palc lucrurile ciudate dar ai nu inseamna neaparat ca trebuie sa le port cu mn o viata.chiar nu se gandesc ca un tatuaj trebuie sa aiba o anumita semnificatie ca sa nu regreti ca ti lai facut?cel cu extrateresru ce semnificatie ar avea?sau cel cu scheletu?
cel cu vaca nu se vede in permanenta.dar cele doua?uni chiar nu gandesc?:-O

pt maria:dc merita felicitat?
e un dement

fff faina
\

TUATE-S NAȘPA RĂU DA RĂU

TUATE-S NAȘPA RĂU DA RĂU DE TOT

ba frate dar astia sunt retardati rau:)) yeack

super tarii tatoajele ce iluzie iti da ala care are atuaj pe fata

si a lu al cu martieni ii tare fff fain

ptr madalina: sa sti ca ala cu schelerul a suferit mult id-ul meu leo_messi999 add

vreau si yo sa imi fac un tatuaj pe picior misto si imi da link cu aurolaci astia :))

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii

