Isamiy's Blog

Incaltaminte ciudata pentru femei, dar merge si pentru barbati

Posted on: Aprilie 8, 2009

Ce este important atunci cand iti cumperi o pereche de pantofi, sandale sau papuci este sa te simti lejer, sa ti se potriveasca.

Tendintele modei in materie de incaltaminte nu inclina si spre aceste aspecte, insa atunci cand „baba sufera la frumusete” nu se mai gandeste si la altele.

Imaginatia designerilor nu are limite. Ce-i drept asemenea incaltaminte nu porti pe strada, ci la un eveniment mai deosebit ca sa atragi atentia. Mai curajos, mai excentric.

Chiar daca unii dintre voi sunt la curent cu „ce se poarta„, prezentam cateva exemple ale urmatorului sezon…cui ii place

Astept parerile voastre😀, mie mi s-au parut „shic”😉

shoe-main

shoe-4

shoe-8

24 Răspunsuri to "Incaltaminte ciudata pentru femei, dar merge si pentru barbati"

mi`as lua o pereche gen a 3 a numai ca sa o bag in sperieti pe mama =))) parca o si aud cum urla`n casa :)))))

=)))))))))))))))) la asta nu m0am gandit…ar mege si ptr iubitul meu…:D

Foto 2 mai merge cum mai merge – nu ştiu cum te descurci cu şireturile – dar Foto 3 este o oroare! Niciodată nu m-aş încălţa cu aşa ceva. Poate doar ca să stresez pisicile din bloc.

ultimii nu`mi plac deloc.. nu recomand nimănui :))

auzi …in imaginea 1 papucii aia fac si clatite?:))….au dea butoane ..si dea chestii ,numai sofisticaturi…:))

belea a 2 a pereche🙂😀
iar in prima iti alegi ce dans vrei:-t

aia cu butoane fac si cafea?

cat timp iti ia sa iti desfaci siretul de la o incaltaminte asa ca cea din poza 2 ???
sunt simpatici papuceii sdin poza 3 🙂

@Cristian ar fugii toate pisicile dupa tine😛
@codrutza sunt simpatici, de ce nu-ti plac?🙂
@ saychese cica fac si dulceata ptr clatite😀
@ mobscene ar fii bine
@Lirca nu stiu, dar ma voi interesa😀
@hime cateva ore, iti dai seama daca te duci in vizita la cineva?se plictiseste gazda pana te descalti😀

eu vreau descult! de zaharia stancu!

:))) bine zis…imi aduc aminte de vacantele petrecute la bunici😀

pe cand o pereche de ciubote de inundatie cu chilotei tanga? din aia m-ar intresesa vre-o 3 baxuri🙂

:))) am sa caut special pentru tine😉

@isamy: dulceata pentru clatite =)) =)) buna rau =)) =)) =)) ….=)))

pai tot tacamu’..doar jumatati de masura??😀

Mai yo as sta o ora sa se descalte numai k tenesii sa tina loc si de pantaloni😀 ..tangaletii se rezolva🙂

eu as zice ca alta e problema…iti dai seama cand se descalta cum…pfuuuu…😀 piciorul ala nu respira deloc, deci este posibil sa te dea pe spate mirosul :)))

ce scarbos!!!!!!!!!!!urasc sobolaniiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!

Ciorapi pantaloni. :))
Foarte practici.

nu’s ciorapi, ci pantofi😀

Da… :)) ce confuzie am facut… grava… era vraiste in mintea mea probabil.

stai linistita…se mai intampla…eu patesc de multe ori cand citesc …din cauza vitezei😀

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii

