Isamiy's Blog

Vedete nemachiate, vedete dincolo de scena

Posted on: Aprilie 7, 2009

Primind de nenumarate ori mail-uri de la prieteni cu vedetele de cum arata dincolo de luminile reflectoarelor, in ceea ce priveste naturaletea lor, fara machiaje, m-am gandit sa postez cateva din ele, de cum arata nemachiate

Fetele de la RBD

121rz3eu41

Jennifer Lopez

711050_auto_image00161Madonna

madonna_in

Julia Roberts

julia-roberts

Ana Layevska

alayevska400xn9


Andreea Esca

andreea-raicu

Hilary Duff mi se pare cea mai naturala, frumoasa cu sau fara machiaj😀

hilary-duff-nemachiata-fara-machiaj_1233747105

97 Răspunsuri to "Vedete nemachiate, vedete dincolo de scena"

Da, diferenţele sunt uriaşe… Asta este, ce să facem, fără poleială nimic nu mai artă chiar aşa de bine. PS – dornică de o leapşă? Dacă da, click pe blogul meu. Dacă nu, nu.

e Andreea Raicu ma :)))
In prima poza daca o inconjori p’aia cu cateva oi e „tru” :))))

Daca ar aparea asa si la TV … m-as speria😀 :))

mare diferenta…oricum, Ioana mea e mai frumoasa dacat oricare dintre vedetele astea 🙂 nemachiata🙂

eu zic ca par mult mai umane!

Andreea Raicu e in poza..🙂 da ai dreptate.. hillary arata bine si nemachiata.. dar aici o putem numi si pe Hale Barry🙂

tanti lopez si tanti duff puff ce is mai rasarite… saracele femei cum alearga ele sa arate ca o vedeta dar nu tin cont de ceea ce e vedeta aia sub machiaj😦

Tot ce pot sa spun e OMFG! :O

ce aiurea ! cat timp crezi ca petrec in fata oglinzii ?

@Cristian asa este diferentele sunt foarte mari😉
@mobscene stiu ..numai k nu prea pare :)))
bravo..ai vazut diferenta😉 asta era ideea
@Alex au ele grija sa nu apara asa😀
@Lirca foarte dragut din partea ta, cred ca femeile simple sunt cele mai frumoase, nu cele acoperite cu mii de straturi de fond de ten si alte machiaje
@codrutza sa stii😉
@jocktherock da par umane, dar total diferite
@Iulian ptr a-si atinge scrupulele isi fac fel de fel de artificii
@Hime pai o zi intreaga si tot nu le este de ajuns

le urasc pe alea de la RBD….jigodiile dracului,niste imputite ordinare,niste nemernice handicapate,proaste ordinare si nenorocite.bagale-as sarma im bot si dale-as pumni in gura pana crapa. (scz pentru limbaj si pentru frustrarea mea,dar nu ma pot abtine :)) ) ….iti dai seama cat de frumoase sunt ele pe scena machiate si cand sunt acasa dimineata cum arat…:)) ..?!…cred ca se sperie sotii lor :)) ….

saychese esti liber la opinie😉
cum am spus si mai sus, asa-ti dai seama de adevarata frumusete😀

pot sa o mai injur odata pls…?…in seara asta is bine dispus si vreau sa zic ceva urat… deci: fututi pastele si hristosi pati de scroafe ordinare si nenorocite.bagava-as pula-n gata de handicapate, futuva-n gura de jigodii ordinare.mortii mati de cocosate,curvele pulii mele de nenorocite si imputite …..VA URASC!!!!!!! Sa dea domnul sa vi se strice autobuzu cu care veniti din Mexicu `pulii mele si sa nu aveti cu ce sa veniti in Romania…!!!! …scz isamy daca am fost prea…. raman dator😉😀 :* :))

stai linistit…sunt de acord cu tine😉 dar imi ramai dator sa stii😛

ce fata are roscata de la rbd
:)))

arata cel mai rau nemachiata, dar nici cu madonna nu-mi este rusine :)))

madonna poa’ sa-mi fie bunica =)), deci o ignoram

si asta-i adevarat😉 dar sa stii,chiar si asa, este cotata ca fiind una din cele mai sexy femei ale lumii

stiu, e buna ea asa cateodata cand vrea sa para de 20 de ani :)), da nu prea-i sta bine la varsta ei

nu-i sta bine..ptr ca devine vulgara si inevitabil te gandesti ce fac femeile de varsta ei: au grija de nepoti

ar fi cazul sa aiba grija si de mine putin, nu m-as supara🙂

sa aibe grija sa ai bani in buzunar…restu’ numai conteaza😀

ma da maite , hilary duff si jennifer lopez sunt faine si nemachiate … da alealalte zici k is sperietori … mai ales dulce maria zici k e babau …. ji andreea raicu sau esca care naibi o fi …. da sunt unele care chiar nu arata rau … si rihanna arata binisor

una dintre fetele de le rbd ce care a jucat in rolul lui maite e mai frumoasa nemachiata

doamne cum arata ana layesvka nu se poate asa ceva …..in halul asta…….sa arati…

se poate…doar asa-ti poti da seama de frumusetea unei gemei..vazand-o nemachiata..😉

OAUUUUUUUUUUUUU!!!!Pai e gata $a nu le mai recuno$ti!! Cel putin Madonna…….$UNT DE GROAZA!!!$i $e mai dau $i mari $mechere $i frumoa$E!!!!!!!!!!!!!!=))=))

nu credeam asa ceva!!!!!
sunt oribile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maite perroni e draguta si nemachiata!!!!!!!
e cea mai frumoasa vedeta!!!
in rest se dau cu fond de ten pana isi distrug pielea!!!!!!!!!!!!!
ce oribile sunt!!!!!!!!!
NASPA RAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
exceptie:Maite Perroni si Rihanna!!!

dulce maria arat cel mai bine celelate toate au fond de ten mai ales ms duff

ma da voi alta treaba nu aveti decat sa stati sa va uitati cat de urati(e) sunt alti(altele) da uitati`va naibi in oglinda ! va considerati mai frumosi?

in primul rand aici era vorba de frumusetea naturala a vedetelor, nu ca am fii noi mai frumosi,, iar in al doilea rand este un blog personal, pot sa scriu ce vreau in el, cui nu-i place, este foarte simplu, NU citeste/uita

machiate sunt frumoase dar in pozele de alaturi spui ca sunt altcineva !!!

in primul rand saychese esti un idiot ptr k fetele de la rbd nici nu au sotii iar u esti un prost pentru k in afara de dulce celelalte 2 suint frumoase boule asa scz limbajul duff puff este frm si nemachiata dar madonna arata groaznic

parerea mea este ca vedetele care tot vrea sa arate naturaleta lor sa nu mai foloseasca fff mult mackiaj ……parerea mea sa nu ne mai gandim ce fel arata dimineata nu?……..pup ….opini???? sa vad

normal,un om este frumos asa cum este de la mama natura, nu cu tone de machiaje,fonduri de ten s.a.

cel mai bine arata hilary…oricum ea nu e chiar atat de invarsta…
si madona arata la fel cand era tanara….

mie imi palshe de maite …nu e o mare diferenta …e cea mai mumoasa …sh dulce mai imi plshe…

dak nu va place mai bn nu mai comm sh gta…

………….

wow…si eu arat mai bien ca ele..
totusi Duff mi s epare acceptabila naturala:)

e scumpica maite de la rbd nemachiata arata mai bn :):X

Cel mai bine arata Hilary duff nemachiata…parerea mea …

cea mai dragutza fara machiaj este MAITE PERRONI.

poi maikmea e miss pe langa astea…ar trebui sa joace in filmele de groaza…n-ar avea nevoie de machiaj k sa te sperie..:))

Cea mai frumoasa e Hilary Duff,chiar daca nu sunt fana a ei.

@Deea nici eu nu sunt fan Hilary, dar este cea mai frumoasa fara machiaj

Doamne ce urate sunt vedetele nemakiate!si eu kre credeam k sunt la fel de frum j dimineata k pe ecranu tv.astea sunt naspa pe lng mn dimineata pot sa sp k arat de o mie de ori mai bn k ele,doar hilary duff e mai draguta da oricum nu se compara k at knd e makiata

Maite Perroni e mult mai frumoasa nemachiata, pe cand Anah care pare a fi asa de perfecta, defapt e o hidosenie!!!!

maite perroni este foarte frumoasa si machiata si nemachiata super o iubesc .

IN IUBIRE CU CHIP REBEL A JUCAT FOARTE BINE SI ESTE FOARTE FRUMOASA MAITE SI IN REBELDE MIA PLACUT DE EA MIAR PLACE SA MAI VAD FILME CU EA E SUPER FRUMOASA PA PA

bai frathe ce nasoale sunt:-ss…ce face make-up`u din om:)))…Hilary Duff e cea mai simpatik nemacheata:P…da in rest au o fata de „dai si fugi”…:))…ce pot sa mai zic…si ale de la RBD…au fete mai reusite…fara make-up…Madonna parca`i moarta fara macheaj…si Julia Roberts…parca e dintr`un film de groaza:))=))…

da e oribila nu se poate asa ceva

wwwwooooaaaaaauuuuuu si cand ma uitam la tv si imi ziceam ca nici o dat nu voi arata ca ele ca eu is nik pe langa ele……….totusi poate ar arata mai bn daka nu sar mai machia atat fondul de ten si rimelul s.a. strica piela fata…………maite perroni si hilary duff arata cele mai bn fara machiaj
totusi unde ati vazut-o pe rihanna fara machiaj ????
ca nu este nici o poza cu ea

cel mai bine arata hilary😛
Semnat:
CinevA

uneori nu ii usor sa fii vedeta

nu mai faceti comm aiurea…ca si eu pot foarte usor cu ajutorl unui program de modificat poze sa fac dintr-o poza frumoasa o poza urata….asha k daca nu va place sa va uitati apasati butonul”x”>>sus dreapta

Maite si anahi arata cel mai bn😉

wwoow ! ce:& toti nise …..

;)) mi-e nu-mi plc de nici una!!!

da urate mai sunt fara machiaj inafara de andeea esca e e super frumoasa ;)…..iar celelelte te sperii de ele😮 si iti vine sa :(( si sa urli ca te uiti la ele……..urate din partea mea😛

Dar Hilary Duff arata bine si fara machiaj.

eu arat mooollltttt mai bine decat vedetele astea chiar si nemachiata si am 12 ani …. ori cum cred ca baieti arata molt mai bine

Maite arata cel mai bine nemachaita e superba

nemachiata scz scz:P

waw anhi se face de riss cu adevarat ce uritsenie hilary e chiar cea mai draguta shi cu machiaj shi fara! jeniffer lopez – ce gunoi (foarte urita cu adevarat) maite perroni tot e draguta shi cu machiaj shi fara

Toate vedetele astea au fost frumoase candva dar machiajele le strica complet . Stateam si ma gandeam : Cum ar fi fost daca nu ar fi existat miachiajele astea ? Oamenii nu mai judeca in ziua de azi. Ce sa le faci!

ce diferente!!!!!!!!!

Toate avem poze in care mai iesim aiurea…iar de vina nu e lipsa machiajului sau a frumusetii naturale… ci pur si simplu poza nu e reusita. A spune ca o fata e urata doar pt ca nu a iesit bine intr-o poza mi se pare absurd. Ana Layevska cu siguranta e o fata tare frumusica…cu sau fara machiaj

ana é magnifike

sa fim seriosi acum…nici o vedeta nu e urata fara machiaj..cati dintre voi nu ati acut o zis in care sa fiii foarte epuizat(pt k vedetele sunt foarte epuizate)cine nu a avut o zi in care sa trezit dimineata s-a utat n oglinda si a vazut ca are cearcane etc etc…

maite peroni e cea mai scumpa,si adevarul este ca arata foarte bine si fara machiaj,oricum eu le iubesc pe fetele de la RBD toate!

te pisi pe fata or nemachiate……….Gta san multy mai multe info here 4samp.4forum.biz

Andreea raicu arata foarte naspa nemacgiata dar macheata cred ca e cea mai frumoasa feme si chiar e!:),;)

inafara de hillary arata bine si nemachiata toate is urate

mie imi place de Maite Perroni. E ceaq mai frumoasa si mai naturala dinter toate

mie imi place de Maite Perroni. E ceaq mai frumoasa si mai naturala dinter toate.Si nici Hilary Doff nu arata rau, dar maite e cea mai dulce

saychese vreau sa spun ca te iei foarte rau de cele mai belea fete RBD fara sa le cunosti!!! ia machiazate tu si apopi uitate in oglinda nu esti mai frumos/a???

NU MI SE PARE DELOC FRUMOS CUM VB CU CELE DE LA rbd. crede-ma am fost in mexic la un concert de-al trupei si am avut sansa sa le cer cate un autograf. stiind putina spaniola am intrat in vorba cu ei si mi s-au parut extraordinari!!!!!!!

nu va mai luati de vedete !!!! bine ca joaca in filme frumoase!!!!

sii inca un lucru: UITATI-VA LA VOI INTAI!!!!

toate sunt niste nasoale

machiajul schimba firea dar in tradevar nu e bun delokk

arata k drakk sunt urate raw nemachiate asta e…

daca nu stiai Hilary Duff are operatii estetice

Deci va dati seama ca vedetele arata oribil (cu 2 exceptii se stiu)
Arata asa deoarece au exagerat cu machiajul , cu fardul, cu fondul de ten etc. Iar madona cu operatile:))

da da pozele k rbd is poze crek d knd or fo ei in romania logik sa srate asa
k niki un om nu crek arata bn dupa atata munka si ore nedormite…
si ork is oameni si ei…..
nus perfecti is oameni dar sunt niste peroane talenta…
eu nu inteleg ke tot komm voi
k niki voi nu suntetzi faine la prima ora a diminetzi k sa fim sincere kate dintre voi nu se machiaza zilnic…
eu recunosc ma machez zilnic dah…kre ii problema??
nui logik k orike persoana arata mai bine machiata?

maite perroni ne macheata arata la fel ca in telenovela iubire cu chip rebel cand juca personajul marichiui .

Maite perroni este f frum fara machiaj, la fel si Hillary

Paiiiiiiii……. Anahi e frumoasa chiar si fara machiaj si maite perroni e frumoasa, dar Jennifer Lopez ma surprins , nu-mi imaginam ca e asa urata…

Dar stiti care e diferenta, vedetele’s faine, oamenii simpli frumosi, de exemplu nush eu, sa zicem(doar sa zicem) cred ca sunt mai frumoasa decat ce sa zic madona nemachiata…….. dar so vedeti pe paula seling nemachiata parcai mumie pe pamant

Cum arata astea fara machiaj !!!!!!!si se dau toate k sunt frumoase k dracu!!!!!!!niki de frik nu as face poze fara machiaj dak eram in loku lor!!!!!!!!:)):)):)):))urate k foamea Mayte Perroni nu e delok schimbata!!!si c si fara e frumoasa!

Mie tot imi place de ultima poza

Sunteti tari oricum

bai sa recunoastem, unele vedete sunt frumoase doar machiate asta e frumusetea lor,dar in halul asta!!!!!!!!!!!!
cele mai frumoase sunt
1.maite(primul loc)
2.dulce(al doilea loc)
3.hilary doff(al treilea loc
de aici toate sunt urate rau
ne dau cosmaruri,sa recunoastem!!!!!!!!!

se vede care parte e mai mfrumoasa cea stanga

pardon nicuna nui hada numai superhade amandoua

Mie imi plc maite perroni e dragutza desi e machiata oleak!

Photoshopul + fondul de ten = love

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii

