Isamiy's Blog

Casa visata…

Posted on: Aprilie 6, 2009

Rasfoind ziarele am observat ,vorba lui alexxutzu, numai stiri de genul: necazurile din familia x, violuri, sinucideri s.a. si m-am gandit sa postez cateva poze cu „Casuta visata”, caci slava Domnului, visele si sperantele nu ni le poate lua nimeni. Daca nu pot sa-mi cumpar o casutza, stiti voi de ce, am zis ca un vis nu ma costa nimic😉

Eh..dragutii mei colegi, astept parerile voastre😀 . Va postez cateva poze a casutelor care mi s-au parut frumoase si a unei gradini pline cu flori: trandafiri (florile preferate)

48151maxim

Sincer urmatoarea casutza este preferata mea..ufff..la aer curat😀

2760596510_96fb0df497

beckhams-bel-air-house1

Cui ii place adrenalina…:D..este casa ideala😉

tiger_nest-50807

Si gradina mea plina cu trandafirasi!!!

850_500

22 Răspunsuri to "Casa visata…"

niciodata nu mi-am dorit ceva luxos….ceva normal…adica o casa normala….cu tot ce am nevoie….dar sa fie frumos…facuta dupa bunul plac.Daca e facuta dupa cum imi place mie pentru mine e casa perfecta:))😀 :X

eu sincer mi-as dorii si o garsoniera, numai sa fie a mea😀 mica si simpla

Tie sa-ti placa😀 …

normal..nici nu ma intereseaza parerea celor din jur…doar a mea si prietenului meu😀

Mi-a placut foarte mult casutza din creierii (crestetul) muntilor! Mi-ar placea sa locuiesc acolo, chiar daca am rau de inaltime!🙂

ai zis casute iar cand am coborat pe pagina am vazut numai viloaie🙂🙂 . Cred ca asta este si visul meu , o casa doar a mea si o familie perfecta cu 3 copii🙂

Hime, dar nici nu vrei mult. Doar 3 copii? :))
Mi se pare ingrozitor de mult! Dupa primul copil n-o sa-ti mai doresti unul! =)) :-j

aia e proprietatea mea!

@Alexxutzu: care anume? :-s

@hime eu m-as multumi si cu 2 copiii, unul NUUU…:D
@Nebunelu’ nu ma asteptam sa-ti placa alta casutza😛
@Alexxutzu care din ele?😀

Tare casa de pe stanci

Sper ca informatia asta sa fie in sigurantza makr la tn pe blog. Si eu m-ash simti implinit daca as face un baiat si apoi o fata… in total deci 2 copii!😀😛
Dar :-$ sa nu se afle pls!
Casuta din „creierii” muntilor, are „creier”, „minte”… adica ceva in plus… fatza de ce am eu, sau mai bine zis, ceva ce-mi lipseste!😉

doamnee ce minunatii:) uff deja mi-am imaginat viata in astfel de case🙂 frumos frumos iasmy🙂

@Nebunelu’ oricare dintre ele e proprietatea mea sau poate sa fie daca vreau😀 te intereseaza sa cumperi ceva?
@isamiy la fel?😀

Aleg şi eu a doua căsuţă. Dacă aş putea, chiar acum aş face bagajele şi m-aş muta în ea…

@paco sa inteleg ca iti place adrenalina😀
@ Nebunelu’ conteaza foarte mult sa ai 2 copiii si nu unul singur😉
@ codrutza ma bucur ca ti-au placut:)
@alexxutzu dar esti plin de bani,ai castigat la lotto?😀
@Cristian ufff…si eu la fel…as pleca si fara bagaje😉

si banuiesc ca stai la bloc! pe la etajul opt, intr-un mult iubit cartier bucurestean! of of!

=))))) tare rau…m-ai nimerit la fix..cu orasul,etajul😉

pai nu era greu de ghicit!

hm..ma sperie casele mari:-$ si mai ales camerele mari :-S d’alea in care daca te chinui un pic faci un teren de fotbal:-t.Bine nu as refuza nici’una de mai sus mai ales cea de pe stanci😀
p.s:Nici cu a lu’ Tantareanu nu mi’ar sta rau :))😐

@ jocktherock😉
@mobscene eu as vrea sa fie o casa mica/mare…nu ar conta..numai a mea sa fie🙂 este de vis casa lui Tantareanu😀

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii

