Isamiy's Blog

PLANTE CARNIVORE DIN ROMANIA

Posted on: Aprilie 2, 2009

Unica planta carnivora din Romania, specie care dateaza din perioada Glaciatiunii, a inflorit in Harghita. Fenomenul este asteptat de botanistii din toata lumea, care parcurg mii de kilometri pentru a o studia.

Mica planta carnivora, „Drosera Rotundifolia”, se gaseste la Tinovul Mohos, in cel mai sudic punct de vegetatie de pe glob. Planta ademeneste insectele cu tentaculele acoperite de seva otravitoare. Tentaculele de pe marginea petalelor se inchid, iar seva plantei inveleste insecta si o dizolva complet, pana nu mai ramane nimic decat chitina.

3142_carnivoraCam asa arata planta, ea este situata foarte aproape de Lacul Sfanta Ana..o poti vedea doar in preajma unui ghid turistic (asta o stiu..din propria experienta)😀

31 Răspunsuri to "PLANTE CARNIVORE DIN ROMANIA"

ce tareeeeeeeee o sa imi iau si eu una sa o cresc in casa😀

sa nu te pape!! :))) ii zici vrei papica?ia de aici un degetel ?? :)))

ce marfa ,o cumpar si eu ca poate mananca mustele si tantarii vara🙂

sa stii…buna ideea😉

m`as risca sa fur un puiut😀

eu propun sa facem o excursie la Lacul Sfanta Ana, noi impreuna cu toti doritorii si ne luam fiecare cate un puiut :D…se baga cineva”?asa ne-am cunoaste mai bine, plus o distractie pe cinste😀

Aflu pentru prima oară că există o astfel de plantă în România… Nu arată rău deloc această plăntuţă carnivoră…

Eu cred ca daca vrei te poti afectiona de ea daca incerci . Isamiy nu-i rea ideea .

Deja am toata camera plina de plante carnivore😀

@Cristian ma bucur ca ai aflat de la mine😉
@hime deci..se mai alatura careva ?:D
@alexxutzu ai dat o tura pana la Lacul Sf. Ana?😛

Buna de daruit sotiei :)))

ce rau estiiii…sa-i pape limba..de aia?

la gatit si spalat :-t 8-}

Desigur o poate folosi si pe post de penseta,ruj :))…sau chiar periuta de dinti:-t

penseta…hm..ar fii buna…nu m-am gandit, dar merge si ca periuta de dinti😛

Foarte interesant!🙂 Intotdeauna m-au fascinat plantele carnivore. Si la noi in Iasi, in Sera de la Gradina Botanica sunt cateva specii:)

@mihaela nu pot spune ca m-au fascinat, ci mi s-a parut interesant, avand in vedere ca pana acum ceva vreme,, nu aveam habar ca exista la noi in tara astfel de plante😉

am o musca in camera :)) cred m-ar ajuta😀

am nevoie de una omnivora🙂 stiti carecumva de unde sa fac rost?

in Africa gasesti Nico !!

@Alex fii sigur..si nu numai ptr musca😉

@nikcoole85 hm…omnivora?dar de cine vrei sa scapi?😀

sincer sa fiu nu prea seamana a planta…. dar oricum ….as vrea sa fac o excursie pana in Harghita sa o vad:)) …asa pe viu :D…

pe viu? :))) poate-ti ia si o mica monstra din „suculetu'” propriu😉

:)) …. nu prea cred…pastrez distanta:)) …

oricum nu ti se da voie sa mergi fara ghid…asa ca …ai o sansa😛

da mie nu imi pare asa dura :))

eh..asta e problema… ca pare asa gingasa…:D

e mijto sa ai una in ksa ….vara te skpa de insecte:>:>:>
si e si frm:X

ce fainai!! vreau si eu

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii

