Isamiy's Blog

kama Sutra – ieri si azi…

Posted on: Aprilie 1, 2009

Kama Sutra mai demult

cid_13917763875web58806mailre1

cid_23917763875web58806mailre2cid_33917763875web58806mailre311

cid_63917763875web58806mailre16cid_73917763875web58806mailre1cid_93917763875web58806mailre18

cid_103917763875web58806mailre9

cid_133917763875web58806mailre10

cid_143917763875web58806mailre11

si astazi

cid_153917763875web58806mailre1cid_163917763875web58806mailre3


48 Răspunsuri to "kama Sutra – ieri si azi…"

:)) nu ma asteptam la un asemenea final! =))

eh…ia aminte😛 :)))))

Stiu prea bine. Am 2 computere si un laptop! :))
Din cand in cand le corup la cate un gangbang q frati’miu si un prieten! (a se intelege ca ne jucam in retea)😉

dotat baiat😉 si face-ti fatza?😀

Excelent, nu mă aşteptam la aşa ceva… Rupte din realitatea cotidiană…

deci este foarte adevarat🙂 din pacate🙂🙂🙂

ce tare e :))) vrei realitate? poftim realitate ;))

@Lisandru Cristian cred ca este potrivita explicatia si demonstratia cu ceea ce se intampla in ziua de azi🙂
@hime asa este😀
@codrutza ma bucur ca ti-a placut😉

saracele femei…ele se aleg cu procesorul ars…🙂🙂

sa stii :)))

vezi ca m-am mutat de pe cotcodac pe http://www.safacemcunostinta.wordpress.com

asta e o aluzie la tehnicieni , nu?😐 desi am calculator cred ca sigur prefer cealalta optiune , zic ca se lasa fara sangerari , taieturi , electrocutari sau doamne iarta-ma ce alte „accidente” de munca😐

iulian sunt baieti/barbati care si-ar lasa nevestele/prietenele ptr calculatoare..😉 si din pacate sunt foarte multi😀

aia nu is baieti/barbati..aia is sobolani de calculator :))

=))) ce fel suna sobolani de calculator

ce zile a ajuns omenirea =)))

Alex` fii sigura ca nu se opresc aici…e doar inceputul😉

=)) prefer prima varianta cu tipa :))..

=))))))
..nikcoole85 – din vina lor…ca nu poti sa umbli la „carcasa” decat dupa luni bune :))) …mai raman si fara „garantie” unele=))))

idem Mobscene!
@Isamiy: cred ca judeci cam aspru barbatii. Eu nu mi-as lasa prietena / iubita / amanta / sotia pentru un computer. Sa fim seriosi!
Ce e al vostru e pus deoparte!😉 Nimic nu se compara cu iubirea unei femei! NIMIC!

@ saychese nu esti singurul😉
@mobscene nu te contrazic…sunt destule..nu ducem lipsa de nimik😀
@Nebunelu’ nu am zis TOTI barbatii, dar crede-ma, EXISTA persoane care si-ar lasa iubita, ptr un NFS😛

ziceti voi asa dar … cand aveti o relatie stabila petreceti foarte mult timp la pc

foarte tare…..ce bine ca yo am ramas de moda veche =))

@hime mare dreptate mai ei..😀
@Ionut Alex` se poate declara: norocoasa😉

@hime: dimpotriva….daca as avea o relatie serioasa ,m-as concentra mai mult pentru prietena nu pentru pc:))

Mda, in mod clar o sa-mi las iubita sa ma astepte excitata in pat in timp ce eu joc NFS in retea sau pe net… Sau in timp ce joc o FIFA.
Fetelor, get real!

of of of…:D

ma, yo daca nu`i vad fata, imi iau jucariile si ma duc acasa :))) tre` contact vizual, altfel la dracu` cu old school si tot😀

Mi s-a parut destul de tare postul asta!😛 Pozele sunt super tari!
Sunt de acord cu Ale’. Daca nu exista un contact vizual… ‘geaba!

@Nebunelu’ ma bucur ca ti-a placut destul de mult, sunt de acord cu voi,conteaza foarte mult🙂

care iubita Nebunelu’? ti-ai gasit-o deja???????

@Nikcoole: desi stiu ce o sa zici si anume „Ai vrea tu!”, iti voi raspunde ca da… mi-am gasit iubita!
RASPUNS: TU! =)) :))

dragoste la prima vedere…

Mda, normal! Ma asteptam ca raspunsul meu sa shocheze catusi de putin opinia publica, dar nu a avut efectul scontat de mine! Sunt dezamagit!😐

Nu va mai luati de baiat ;)…o sa-si faca el (daca nu are), ce atata graba ?:)

Asa, Isamiy… nush de ce ma tot zoresc fomeile astea sa imi fac iubita! [-( Belea imi trebuia mie pe cap? :-<

Nebunelu’ toate la timpul lor😉 sigur ai pus ceva deoparte, mai devreme sau mai tarziu🙂

Nu am zis ca nu am ceva pus deoparte, pentru ca sunt constient ca la un moment dat tot o sa ma prinda vreo femeie si n-o sa-mi mai dea drumul… :-ss doar ca fomeile astea 2 (a se citi Hime & Nikcoole) vor sa imi faca felul (lipeala) pana sambata asta.

dar ce atata graba? hm…ciudat..sau si-au pus ele in gand sa realizeze o „performanta”?

Chiar ca nush de ce atata graba. Probabil s-au gandit ca singur nu-mi pot gasi jumatatea si au intervenit ele! Eu cred ca o sa-mi gasesc jumatatea atunci cand o sa fie momentul… nu acum… nu prin intermediul ajutorului din partea lor!

nush ce sa zic…nu ma bag..in general nu mi-au placut intermediarii..dar fiecare cu parerile lui😉

Eu le-am zis ca ma descurc si singur, dar ele nu! Batman, Batman! [daca stii reclama la Altex]
Link pt reclama aici!

o stiuuuu…=)))) cat am mai ras..tin minte ca o aveam si pe telefon..una din cele mai bune reclame..:D

Mda, dar fetele astea tot Batma, Batman… si daca le zic ca-s insurat le frang inimile! :))

=)))) da…bine gandit..nu le spulbera fetelor visele,iluziile😉

Eh… se vor trezi ele la realitate sambata cand cine stie cine va castiga licitatia aia pusa de ele pe blog!🙂 Oricum eu cred ca este o tehnica de manipulare in masa pentru a obtine cat mai multe commenturi si a creste traficul blogului lor, dar nu le-am mai zis nimic tocmai ca sa nu le supar!
Nu le spulber eu visele ci si le spulbera singure! Traim intr-o iluzie!

da..este blogul lor si ca atare fac ce vor..cred ca vor doar sa te ajute, nu sa-si faca „reclama” pe seama ta😉
asa’s fetele, vor sa ajute pe cei nevoiasi😀..si cine stie de unde iese „scanteia”😉

~x( Dar nu intelegi nici tu ca nu sunt un tip… nevoias!😐
Chiar nu am probleme in a-mi gasi jumatatea, numai ca nu am timp de asa ceva inca! Am alte prioritati momentan! Plus ca femeile sunt foarte pretentioase si vor ca barbatul cu care umbla sa fie cat de cat realizat atat financiar cat si din pct de vdr al carierei! Acum lucrez la aceste 2 puncte, iar apoi o sa am grija si de latura sentimentala!
Sunt convins ca nu as avea probleme in a socializa cu fetele / femeile, doar nu am avut problema pana de curand cand din nefericire, din cauza unor planuri esuate am pierdut pe cineva drag.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii

