Isamiy's Blog

Se cauta macaragiu urgent..fara rau de inaltime! Cineva?

Posted on: martie 25, 2009

Aceasta poza a fost facuta din Burj Dubai cea mai inalta cladire din lume 801metrii!!!

cid_13843237647web62306mailre1

cid_23843237647web62306mailre2

Extraordinar

Priviti la colturile (in special in

dreapta sus) pozei, aprope se poate

vedea curbura pamantului

cid_33843237647web62306mailre

22 răspunsuri to "Se cauta macaragiu urgent..fara rau de inaltime! Cineva?"

cat curaj au .. waw.. adevarate constructii!

cum ar fii sa stai la ultimu’ etaj?:D

Superb… Dar la ultimul etaj nu ştiu dacă aş sta…

prima poza cred ca e reala,dar a doua si a treia imi bag mana in foc ca nu e :)) … un baiat care s-a nascut cu cd-ul de la adobe photoshop stie sa faca chestii de astea..:)) …am gasit si eu un tutorial pe net cum sa faci efectul asta ca sa se vada curba pamantului,dar era prea complicat sa il fac….

eu nu as avea curaj sa stau la ultimul etaj 😀

ce superbe sunt !!! daca ia foc ultimul etaj cum ajung pompierii asa de sus ??? doar din curiozitate…

hime te ia cu elicopterul ;))
mie mi-ar place sa stau acolo..vre-o saptamana nu as sti ca am geamuri dar dupa aia m-as obisnui, cred :))

@| Lisandru Cristian nu cred ca esti singurul…;)
@ saychese eu cred ca este posibil, dar nu este exclusa sa fie modificata
@hime buna intrebare…:D
@Iulian te-ar trage curentu’,nu ai rau de inaltime?

acolo nu cred ca iti trebuie perdele !

acolo la ultimul etaj am cumparat eun un apartament 😀 ce sa va zic, este o priveliste superba :)))

hime, daca trec avioanele? …ce faci? si te vad 😛
alexxutzu si cum e??? senzatii tari? :))))))

isamy la 1 km in aer nu se vede curba pamantului ….chiar m-am documentat ,am intrebat pe niste forumuri,am cautat pe tot felul de siteuri geografice din astea si niste persoane mi-au raspuns ca la 1 km nu se vede curba pamantului deoarece forma pamantului nu e asa de ovala incat sa se observe de la o distanta asa de mica din aer,iar daca se vedea ar insemna ca pamantul ar fi tot timpul un cerc( ma refer la faptul ca s-ar observa cand esti si pe pamant nu in aer) …deci ….ramane varianta mea cu photoshopul zic eu b-) :)) 😉 ….

@saychese nu te contrazic! eu am postat ceea ce au zis ei..sincera sa fiu nu am facut prea multe investigatii..cu toate ca asa ar fii fost corect 😉

incredibil….chiar am ramas mut de uimire 😐

vreau si euuuuuuuuuuuuuuu :X as putea muri linistita dupa ce as vedea minunatiile astea 😀

vreau sa lucrez pe macarale turn in dubai

caut de lucru pe macarale turn

macaragiu fara rau de inaltime

Oare BinLaden e la curent cu ce fac astia aici.
Din cate vad ar avea o gramada de treaba !!!!!!!!

ce conditi trebuie sa ideplinesti sa

am lucrat pe macarale turn de 80 m, e spendoare. oare la 801m cum o fi. imi spune cineva cum pot sa ajung acolo?

Lasă un comentariu

Blog Stats

  • 190.240 hits

Flickr Photos

martie 2009
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

Top click-uri

  • Niciunul