Isamiy's Blog

Prieteni…colegi…

Posted on: Martie 23, 2009

Pe zi ce trece ma conving tot mai mult ca un prieten adevarat il gasesti foarte greu, dar nu este imposibil..De la inceputul anului tot ma confrunt cu astfel de oameni „prefacuti”, care se dau pe langa tine drept cei mai buni colegi, prieteni, carora, „chipurile” ii intereseaza soarta si problemele tale, dar nu fac altceva decat sa se bucure de raul tau si la cea mai mica discutie sa-ti dea si peste nas.
Nu stiu altceva, nu-i intereseaza decat binele lor si atat, chiar daca tie iti fac rau, nu le pasa..eventual mai baga niste rautati si la sefu’, ca doar de..se inteleg bine..si uite asa avem colgei minunati. Ceea ce ma oftica la mine, este ca nu m-am lecuit😀, dar sper ca de data asta sa-mi fie invatatura de minte. Ca sa vedeti cat de parsive sunt scumpele mele colege, s-au gandit sa-mi urmareasca ora la care ies pe usa si anume ora 18:00 si ceva ( ca sa numai zic ca programul este pana la 17:00,dupa care il suna pe sefu’ si zic ca au nevoie de mine si binenteles in capul meu s-au spart oalele..Vorba unui prieten: ” Prietenii cei buni sunt ca stelele,nu-i vezi tot timpul-dar stii prescis cand sunt acolo. Dragii mei colegi sincer va spun, oamenii sunt atat de prefacuti, incat nu stiti cand va lasa fara cuvinte, din cauza rautatii de care dau dovada..

dumb-dumber

16 Răspunsuri to "Prieteni…colegi…"

am prieteni,am colegi.. care ma sapa… ma ridica…am suferit de pe urma prietenilor falsi,parsivi,prefacuti…si m-am lecuit cu ei… sti.. o persoana draga mie mi-a spus un lucru .. de care tin cont si anume prietenia adevarata ramane in suflet, iar sufletul nu moare niciodata!asa ca inima niciodata nu te minte.. si singuri ne vom da seama daca ceea ce ne inconjoara e bun sau rau 😉 .. si sa nu uitam ca de cele mai multe ori .. faptele , nu vorbele conteaza.. degeaba vorbesti bine si faci rau..🙂

Cata nesimtire pe colegele tale…trateaza-le cu aceeasi moneta !e rar in ziua de azi sa gasesti prieteni !

Foarte greu găsim prieteni adevăraţi şi foarte greu devenim şi noi prieteni adevăraţi pentru alţii. Totuşi, prietenia adevăratî nu dispare, ceea ce este extraordinar… Încetul cu încetul, oamenii care se aseamănă se adună…

Ma faci sa-mi pun anumite intrebari despre mine. Daca sa zicem ca pentru a face un bine pentru 3 persoane, trebuie sa fac rau unei alte persoane… asta ma face sa fiu un om rau?😕 :-s

stiu isamy …stiu…lumea asta e o curva imputita…am inceput sa ma obisnuiesc :)) ….sincer….si la scoala..nu prea stau cu toti…dupa aia te trezesti ca cine stie te mai bafeste sau chestii de genu….daca am de fumat o tigara ma duc in alta parte….si gata…sau daca am altceva de facut….decat sa stau cu toti nemernicii… :-j …

@codrutza si eu am suferit, dar nu MERITA, crede-ma…dar exista Cineva acolo SUS si are grija de fiecare in parte
@ hime asta am si inceput sa fac…m-am saturat de prefacatoria si rautatea celor din jur..
@ Lisandru Cristian eu sunt mai naiva…credula..si din pacate consider ca toti sunt ca mine, fara pic de interes🙂
@ nebundelegat asta e alta problema😉
@saychese e cel mai bine, daca ai sta cu ei, ai ajunge subiect de barfa pe problemele si necazurile tale

daca n`au vieti personale. la ce te astepti? tre` sa`si umple si ele , „saracutele” , cumva surplusul de timp liber. umplel`le gura cu „Ceva” si`n felu` asta sigur nu vor mai ciripi😀

sa stii…mare dreptate Alex`…tocmai am aflat cine a fost acea persoana..Doamne cat de prefacuta este lumea asta…nu ma asteptam!dar asta-i viata😉

nu e bine sa ai in credere in asa zisi prieteni..😐

despre prietenie:

sondaj – votati sincer va rog!!!

http://chrisalida.wordpress.com/2009/03/21/398/

bine zis alexxutzu! e o vorba mare..”fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani am eu grija!! „

cel putin de la un dusman stii la ce sa te astepti dar de la un asa”prieten” nu !

Lumea e prea fricoasa ca sa isi dea masca jos…..eu iti zic sa ii consideri prieteni pe cei care „isi dau masca jos” atunci cand ai nevoie de ei🙂

in schimb, sunt si alta specie ce`si tin masca, dar iti sunt alaturi. ce zici ?de astia m`as cam putea lipsi..afirm eu…acum, na, fiecare cu „prietenii” lui😀

@ hime traiesti o viata cu acesti prieteni si cand iti este lumea mai draga…ti-o…”trag😉

@Ionut sunt foarte putini oameni care se dovesdesc a fii prieteni adevarati…ii numeni pr degete
@Alex` asa e..si eu m-as lipsi😉

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

