Isamiy's Blog

Primul sarut care ti-a taiat respiratia !

Posted on: Martie 17, 2009

Leapsa venita de la hime, careia ii multumesc!😉

Totul s-a intamplat intr-o zi de vara la bunici,aveam vreo 14 ani , iar el ceva mai mare ca mine, nu foarte mult dar mai „experimentat”. Inceputul relatiei a fost mai palpitant deoarece el isi dorea sa fie cu mine, dar „soarta” parca nu vroia sa ne lase sa ne intalnim, vedem, pana intr-o zi cand o prietena s-a hotarat sa ne dea intalnire la ea acasa si binenteles s-a produs „miracolul” :)) Dupa mai multe ore petrecute impreuna, eu fiind la varsta la care nu puteam lipsii prea mult de acasa, ne-am hotarat sa mergem usor fiecare spre casele lor, iar cand ne-am luat „la revedere” m-a prins de mana, m-a tras spre el si mi-a tras o sarutare de nu am mai mancat cateva zile, era un sentiment placut dar ciutat in acelasi timp..

Cam asta a fost, iar leapsa merge mai departe la : alexxutzu , codrutza,cristian lisandru,tismanaru si mihaela

cc07864096dfeb8308587ae4044d4863_web

19 Răspunsuri to "Primul sarut care ti-a taiat respiratia !"

Hi,hi, am răspuns, deja, direct pe site-ul lui Hime… Mi-am amintit de SĂRUTUL pe care nu îl uit – ea era mai mare ca mine cu trei sau patru ani – şi de PRIMUL SĂRUT, amândoi fiind lipsiţi de experienţă şi învăţând din mers… Cred că ne vom aduce aminte de astfel de momente şi atunci când vom fi… hai să nu spunem bătrâni, ci cu foarte multă experienţă de viaţă…

Sărută-mă mult, sărută-mă lung,
Prin buzele tale o lume să strâng…
Sărută-mă dulce şi, poate, amar,
Îmi este sărutul un strict necesar…

Asta fiindcă am preluat leapşa şi am răspuns tot la comment, nu pe blog…

@Cristian: mi-a placut poezia!
@Isamiy: dragutz, dar totusi se putea si mai bine!😉

ce romantic !!! Nebun asteptam versiunea ta !

Dimineaţă, pe blog, alte versuri dedicate sărutului…

@Hime: am scris-o deja de mult! Ai si citit-o cred si daca nu ma inshel ai si comentat!🙂
@Cristian: acum intram sa vad ce ai mai scris!🙂 ;))

da am citit-o ! cometul il lasasem ieri seara inainte sa intru la tine😉

de ce nu ai mai mancat?

ufff e grea leapsa.. dar promit ca o sa o fac! .. multumesc pt ea🙂

interesant, sper ca imi dai timp sa pregatesc leapsa. hahahaahahh🙂

nu pot accepta leapsa asta.

p.s. vezi ca ai ceva tercut in username gresit, cand dau click pe el ma duce la o pagina http://www.isamiy@wordpress.com😛

Sa-ti raspund aici: primul sarut a fost plin de emotie si sinceritate, a fost undeva prin clasa a 9 a🙂, cand credeam ca am intalnit persoana vietii mele, era prima iubire si normal cand esti cu capul in nori crezi absolut orice.

@hime ma bucur ca ti-a placut😀
@nebundelegat am incercat si eu…ce sa fac?nu prea le am cu povestitu’😉
@cristian foarte frumoasa poezia, iti multumesc ca ai postat-o
@ nikcoole85 ptr k era primul meu prieten, aveam fluturasi in stomac si ma hraneau ei :)))
@ tismanarublog😉
@codruta cu placere😉

Isamiy te-ai intors? cum a fost ?

te-o tucat bine baiatu =))

ufff…a fost frumos, dar foarte obositor, de la 15:00-00:00 a trebuit sa fac inventar, apoi in camera am stat pana la 3:30 sa rezolv ceea ce nu am reusit sa termin in magazin, dimineata la 8:00 m-am trezit, iar la magazin pana la 16:00 si dupa, acasa:D(la 21:00 am ajuns) iar acum la servici, sunt terminata de oboseala😉

Ionut mi-o plasat o ventuza de zile mari😀

lasa ca te refaci in weekend !

asa este😉 multumesc🙂

si maine o alta luni !

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

