Isamiy's Blog

Delegatii…servici…

Posted on: Martie 17, 2009

Cica maine ma duc in delegatie la Iasi, sa fac inventare la unul din punctele de lucru din tara si sincer, nu am nici un chef…ma simt mult prea obosita psihic,fizic..dar trec eu si peste asta😉 Numai cand ma gandesc la drumul si munca ce ma asteapta, daca ar fii fost sa plec cu prietenii, sigur starea mea de spirit era alta. Orasul Iasi este superb, din toate punctele de vedere, oamenii sunt mai primitori,mai pasnici, nu ca cei din Bucuresti,rai,invidiosi.. cu toate ca m-am nascut, crescut aici pot spune cu mana pe inima,”NU SUFAR ACEST ORAS”(Bucuresti). De ce am acest sentiment? Din cauza oamenilor,poluarii si tot ce inseamna „Bucuresti”..aici toti sunt „shmecheri.fitzosi” de nu le ajungi la varful nasului, ar fii multe de zis dar cred ca stim cu totii si nu isi are rostu’ descrierea…Singurul lucru care-mi ridica moralul,este ca nu voi mai sta intre acei patru pereti si anume”birou”,  iar week-endul va venii mai repede😀. Ma intorc joi seara, iar pe la birou trec doar vineri si gata saptamana , ma voi duce sa-mi vad bunica care m-a crescut si la care tin enorm, sper sa am bafta de vreme😉 . Dragii mei colegi, va doresc zile pline cu soare si bucurii…

iasi-rapa-galbena

16 Răspunsuri to "Delegatii…servici…"

Iasi`ul e superb!!! Mi`e dor de el de mooor! Cat despre poza asta de la Rapa Galbena… imi aduce aminte ca un pic mai sus la Fundatie e Sage unde poti sa bei cel mai bun ceai.. Mai sus e Copoul…plin de verdeata primavara si vara…si sa nu mai zic de fetele frumoase care au dus faima Moldovei! Mai jos un pic e Mc`ul din Iasi si Bingo…unde coloram cartoane de 100 de mii cu prietenii mei.. Si daca ieseam pe plus ne duceam la Mc! Mi`e dor de Iasi…mi`e dor de acele vremuri!🙂

Oricum e mai bine decat la birou ! Si cum ziceai si tu trece repede saptamana !

foarte foarte frumos iasi-ul ….. dupa parerea mea cele mai frumoase orase sunt:botosani( :)) normal ca mam nascut aici ) ,iasi si cred ca tulcea…..e foarte frumos in tulcea …. ar mai fi piatra neamt din cate mia zis tata ,dar nu am fost asa ca nu bag mana in foc :)) …tin minte ca asta vara ma duceam in iasi 1 data pe saptamana ca am avut niste probleme la spital,trebuia sa ma scol la ora 4,dar niciodata nu mam sculat cu asa o tragere de inima cand stiam ca ma duc la iasi :)) …foarte foarte frumos :X

saycheese…sa inteleg ca esti din Boston?=))))

da:))) de ce?:)) ….

@ tantimata sa stii…iasi-ul imi place…Doamne ce liniste era, nu ca in Bucuresti😦
@ hime si maine e vineriiii😀
@ saychese cui ii place sa se trezeasca asa matinal?:D a fost fain😉

@saychese: Am copilarit in Botosani, bunicii mei fiind de acolo!🙂 Inca mai am o multime de prieteni acolo! Iar faza cu Boston`ul era o rivalitate intre prietenii mei din Vs si cei din Bt! Mereu se intepau pe diferite teme! Faptu` ca skimbati 2 trenuri de la Is la Bt era una din ele :)) si multe altele! :))
@isamiy: La 19 ani am dat Iasi`ul pe Bucuresti! La 24 de ani as putea spune ca am facut una din cele mai proaste alegeri din viata mea!🙂

uite ca a venit vineri !!!😉

in sfarsit!!!!!😀 week-end placut hime si colegilor😉

weekend placut si tie!

@tantimata: e frumos….e linistit orasul si foarte curat.nu prea as vrea sa plec ,dar na…asta e…:)) …pacat ca e micut orasul …

nu conteaza ca este mic sau mare, ci oamenii, aerul si linistea orasului…sunt satula pana peste cap de Bucuresto, care se baga la un schimb ?:D

vrei cumva tot vreun Bucuresti la skimb?:))

heh, imi vad in poza locul meu si-a prietenei mele de fumat :))

@ tantimata in nici un caz😛
@ bbyd0ll iauzi…esti din iasi?🙂

da,..sunt din iasi😛

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

