Isamiy's Blog

Ce spun femeile cand sunt surprinse asupra faptului ?

Posted on: Martie 16, 2009

Nemtoaica : Hans, azi ai venit cu patru minute si patruzeci si cinci de secunde mai devreme acasa.Imi datorezi o explicatie pentru asta!

Frantuzoaica: Jean, ce bine ca ai venit!Jaques e terminat, numai poate..

Suedeza : Tu esti,Olaf? Eu am terminat, ce-i drept, dar Sven ar vrea sa se mai distreze…Alatura-i-te si tu!

Rusoaica : Ivane, tu esti? In sfarsit un barbat adevarat! Inainte sa mi-o traga, asta n-a fost in stare nici sa ma ia la palme

Evreica: Itzic, tu esti? Atunci, cine naiba e asta de pe mine?

Romanca : Ioane, tu ma crezi mai mult pe mine, sau pe ochii tai?

Unguroaica (in timp ce sare din pat) : Ioi,draga!.. Nu fii suparat! O platit inainte!..

Cehoaica : Pepa, nu te impacienta, draga! Tocmai am aflat ca, el e noul tau sef!..

Nevasta de secui : No, daca ai baut toata palinca din casa, eu cu ce era sa-l fii servit pe musafir?

infidelity1Imi cer scuze, am avut ceva probleme cu textul🙂

25 Răspunsuri to "Ce spun femeile cand sunt surprinse asupra faptului ?"

Oke, deci am ras de m-am prapadit! O sa revin sa spun bancul cu prietenia intre femei si barbati, dar mai tarziu nitel.
Am de facut o leapsha!

Ce poza..mama mama😀

@nebundelegat ma bucur ca ti-a placut!astept bancul😉 si hai cu leapsa😀

Acum scriam la leapsha! Dar stii despre ce leapsha e vorba? :-ss

@alexxutzu ma bucur ca-ti place asa mult poza..dar continutu’? :)))

nu, nu stiu despre ce leapsa este vorba🙂

Gata leapsha! :-ss
Am crezut ca ti-a zis Hime despre ce este vorba…

:)) tare…:)) =)) …..auzi…..da mai era pe un blog…. bancul era asa : care e diferenta dintre un bou si o vaca? ,iar raspunsul e :boul zambeste mereu cand e muls :)) ….

aaa…ps : scuze…..am uitat sa mai scriu ….: ai pus o imagine foarte interesanta si educativa, in spiritul cunoasterii si al dezvoltarii mentalitatii oamenilor …:)) …😀 …:D

doamneeee…ce am mai ras…chiar nu stiam de diferenta asta :))) ce va mai place poza postata …😛

tare imaginea …hai ca m-am distrat !!! cea mai tare e romanca tre sa recunoastem !!!🙂

ma bucur hime ca te-au amuzat🙂

say – you kinky minor =)))
alexxutzu – iar te lasi furat de mirajul pozelor:> ? ei ei😛

ca de obicei Alexxutzu se uita intai la poza🙂

alexxutzu se face ca nu ne aude/vede😀

frumosss si continutul atat timp cat nu este vreun barbat implicat negativ😀 pai si poza conteaza nu? ca daca punea o poza cu o bab stirba, fara ochi cine mai statea sa citeasca postu’?😀

ce tare ai fost la faza asta Ale …pai adevarul e ca ce e frumos place si celui de sus !

noroc cu poza…caci altfel…numai citea nimeni postu’😛

nu cred …eu am vazut-o dupa ce am citit🙂 dar stii tu cum e cu baietii😉

@alex`andra: =)) ….da:))) =)) ….
@isamy:pai e si normal sa ne placa …:)) mai ales noua baietilor…ne bucura si noua ochii si nii mai clateste de praful emanant de toate babele si cioampele de pe strada :)) ….

ioooi ma…destepte romancele astea..umbla cu subtilitati psihologice ;)) da reactiile cand le scrii? ;))

@hime nu la fete m-am adresat…dar se pare ca nu s-au simtit :))
@ saychese cand e vorba de o femeie frumoasa, nu poti sta de o parte😉
@ Iulian cat de curand…:D

Am revenit intr-un final pe blogul tau. Am promis ca spun si eu ceva tare!🙂
Pe langa commenturile postului aici de fatza (impropriu spus) care m-au amuzat vreau sa spun ca eu intai am citit textul apoi m-am uitat la poza. Poza este intr-adevar destul de… provocatoare.🙂
Acum sa trecem la lucruri serioase!

Prietenia la femei si prietenia la barbati!
Lipseste femeia o noapte de acasa

Ajunge a doua zi femeia acasa si barbatul o intreaba unde a dormit cu o noapte inainte. Ea ii raspunde ca a dormit la cea mai buna prietena a ei. Ia barbatul agenda telefonica si suna primele 10 cele mai bune prietene ale femeii. Una dintre ele ii spune ca intr-adevar sotia/iubita lui a dormit la ea.
Lipseste barbatul o noapte de acasa
Ajunge a doua zi barbatul acasa iar femeia il intreaba unde a dormit cu o noapte inainte. Acesta ii raspunde ca a dormit la cel mai bun prieten. Ia femeia telefonul si ii suna pe primii 10 cei mai buni prieteni ai iubitului/sotului. Intr-adevar, dupa cum era de asteptat: 8 dintre ei ii confirma femeii ca barbatul ei a dormit la ei, iar ceilalti 2 incearca s-o convinga pe femeie ca barbatul ei este inca acolo!😉 =))

De fiecare data cand spun chestia asta cuiva ma prapadesc de ras!

m-a amuzat foarte tare nevasta de secui

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

