Isamiy's Blog

Sportul inseamna sanatate!

Posted on: Martie 15, 2009

Mergand azi prin Bucuresti cu faimoasa mea bicicleta ( ca doar nu degeaba am invatat sa merg pe ea😀 ) in jur de 10 km (ptr mine inseamna fffoarte mult), m-am gandit sa va dau o sugestie, un sfat in ceea ce priveste sportul si importanta lui. Sincer eu eram de parere ca sportul ca sa-l faci iti trebuie timp, chef..dar m-am convins ca nu este asa, daca alegi ceva sa-ti placa, se poate. Intr-un timp ma gandeam sa-mi cumpar o bicicleta medicinala, sa fac acasa, dar la cum ma stiu, SIGUR nu faceam nimic, o tineam pe post de bibelou😀 si as fii dat degeaba banii pe ea..Iata de ce este benefic sportul si de ce sa-l faci:

1. pentru sanatate

2. relaxare ( este nevoie, la cat timp petrecem in fata calculatorului, macar in week-end)😀

3. distractie ( mai ales sa-ti gasesti o gasca cu care sa aveti in comun practicare unui anumit sport)

4. pentru a va putea arata spiritul de competitie;

Cred ca ar fii mai multe…dar sunt cam obosita, ideea este ca avem nevoie de sport!!😉

Locul sportului este luat incetul cu incetul de calculator , fapt ce conduce la „antrenarea” unei serii de obezi.

Cros,Atlet

16 Răspunsuri to "Sportul inseamna sanatate!"

si eu as vrea cu bicicleta😦 asta vara am prestat 50 de km intro zi😀 dar ciudat e ca acum vre-o 2 zile am incercat sa fug asa de nebun pe malul apei si am fugit de mi-au fugit ficatii😦

grasilooooor :))

Eu dorm cu ficatul pe perna seara! :))
Mda, e foarte practica o bicicleta! Si eu vreau sa-mi cumpar una!

Din păcate, facem din ce în ce mai puţin sport… Bicicleta este o idee foarte bună…

ah…nu prea am timp dar vreau sa incep sa alerg in parcul din apropiere cand incepe sa se incalzeasca putin ! multumim de sfaturi si ai dreptate tu : sportul e sanatate !

hai cu sanatatea😀

Mai bine ma duc sa beau o bere!🙂

sportul e sanatate curata.. dar din pacate nu toti tineri din ziua de azi mai practica..cel putin imi aduc aminte in liceu.. veneau cu scutiri.. doar doar nu vor face sport.. si am auzit ca vor sa scoata sportul si din scoala generala.. sa fie doar 1 ora amarata… pacat.. nu degeaba multi au probleme cu greutatea.. etc..🙂 daca poti face sport.. fa.. alearga.. da-te cu rolele.. cu bicicleta.. inoata.. joaca fotbal.. tenis .. volei.. dar fa miscare!.. alti ar da orice sa faca toate astea dar poate nu au posibilitatea.. sau mai trist.. nu pot practica din cazua problemelor ce tin de sanatate..etc

@Iulian esti mult mai tare k mine…dar sper ca in week-endu asta sa fac 20 km…sa cresc pe sapt ce trece…doar…doar te ajung
@Alex`andra u ce sport faci?:D
@nebundelegat iti recomand sa-ti cumperi o bicicleta:P
@ Lisandru Cristian ma bucur ca esti de acord cu mine😉 dar se poate practica oricare alt sport
@hime ar fii o idee foarte buna
@condrutza asa este, trebuie sa ne bucuram ca putem face sport, chiar daca serviciul,scoala nu prea ne permit…acolo cateva ore pe saptamana

chiar de mult mi-am propus sa fac vreo 2 ture de botosani …ca si asa orasu asta e mic…….si se pune ca si cum as fi parcurs doar jumatate de sector in B. :)) …

dar cred ca este mai bine asa…decat sa ocolesti din mentru in metru masinile parcate😀

oricum colegi tre sa recunoastem putin sport nu strica dupa o iarna asa de urata ! ce frumos e acum la iarba verde …eu m-as juca cu mingea !

si eu m-as juca cu mingea,ce ii mai zapaceam in scoala generala pe baieti😀,eram cateva fete care-i „disperam”..vai de picioarele lor😉

da si mie imi place pe bicicleta!ultima data am dat peste oglinda unuia…:-)asta se cheama TRAFIC

Eu prefer mai mult rolele dar indiferent cum alegem sa facem miscare, e bine sa o practicam. Eu recunosc ca nu am mai scos rolele din dulap de vreun an. Poate imi fac curaj cand se mai incalzeste afara.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

