Isamiy's Blog

Amintiri din „jurul blocului”

Posted on: Martie 13, 2009

Cred ca multi dintre noi ne mai aduce aminte de vremurile in care ne pierdeam vremea in jurul blocului😀, de barfele si criticile facute la adresa celor in jur . De multe ori ma intalnesc cu prietenii, vecinii cu care-mi pierdeam dupa-amiezile,noptile in fata blocului, jucandu-ne diferite nebunii, leapsa,frunza s.a., ne aducem aminte de toate nebuniile facute ori de cate ori ne intalnim, este inevitabil sa nu discutam,amintim de acele vremuri ptr ca au fost prea frumoase,prea multe. Imi este asa dor de acele vremuri in care  grijile nu-si aveau locul sau problemele de la servici,stresul ca nu poti sa ai o casa sau sa-ti iei un bun mai scump. Tin minte ca-mi luam bataie de la mama, pentru ca veneam tot timpul cu hainele rupte din cauza „frunzei” sau a altor jocuri nastrusnice  . Pfuu am avut o copilarie superba, daca stau sa ma gandesc la copiii din ziua de azi care nu stiu altceva decat: calculator si atat. Ne mai minunam de ce a crescut numarul de copiii care sufera de obezitate.Ei numai fac miscare, micare o regaseai in jocurile copilariei si mai mult parintii sunt cei care gresesc,care nu stiu sa-i educe sanatos . La voi cum a fost? Va este dor de acele vremuri?🙂

amintiri-copilarie-main

26 Răspunsuri to "Amintiri din „jurul blocului”"

cred ca eram 20 de copii in fata blocului, doar noi stim cata galagie faceam, cate geamuri am rupt …. un pic imi e dor de vremurile acelea🙂

@tismanarublog pe noi ne certa,facea scandal tot timpu’ vecina de la etajul 1…doamne cat o mai uram😀

eu nu mai vad niciun copil acum pe afara….:-s

Noi ne trezeam cu morcovi in cap, sau chiar mai rau… Aveam o baba nebuna care statea la etajul 4 si ne arunca cu apa-n cap vara. La un moment dat a aruncat q apa calda (bn ca nu era fiarta ca ne oparea pe toti), sau ne urmarea cu cainele ei lup cand iesea afara. De atunci nu am mai stat la scara.
Jucam leapsha, de-a v-ati ascunselea, frunza, elasticul si alte tampenii.
Ce vremuri! 8->

da uite ca iar ne-a prins nostalgia…si noi eram multi cred ca 15 -16 si ca si voi aveam pe mama Veta care era o barfitoare si nu ne suporta … noroc ca ne invatasem cu ea si nu ne mai facea efect . Cum zicea si Alexxutzu acum nici nu mai sunt copii la bloc !

Am avut, într-adevăr, o copilărie superbă. În cazul meu, nu s-a pus problema blocului, fiindcă stăteam la curte… Ţin minte că eram vreo 20 de inşi care mergeau peste tot, jucam fotbal, vara stăteam la ştrand etc… Frumos…

Buna. inscrie-te si tu la zbb-2009.ro
inscrieti-va toti si puneti-va bannerul
cei care sunteti din Bucuresti
dati mai departe vestea…eu sunt primul inscris pt ca abia s-a dat drumul la festival
multam fain

la toti ni dor de zilele alea….le vrem inapoi😦

imi placeau mult vacantele la bunici… aolica mama 15 copchii cu biciclete care calcau curcile pe cap :)) ce frumoasa copilarie am avut noi si ce au copii astia de acum…adevarul e ca si lumea s-a schimbat mult si e mult mai rea dar nici copii nu sunt atat de educati si responsabili pe cat am fost noi…

vremurile se schimba (😉 nu zau, chiar se schimba???)

se schimba , se schimba !!! maimutoi cand o sa iti dezvalui identitatea?

@hime
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Laurentiu Moise are nevoie de ajutorul tau! Hai sa-i aratam ca ne pasa! http://mycelticdreams.blogspot.com/2009/03/sa-aratam-ca-ne-pasa.html

@valecano m-am inscris deja:D
@nebundelegat am patit-o si noi de cateva ori sa ne trezim cu o baie calda in mijlocul strazii…ce ne mai place s-o intaratam😀
@hime asa este! inevitabil ne amintim de copilarie, a fost prea frumos, iar viata de acum e plina de probleme si de griji
@ Ionut me too!!!!
@Iulian si eu imi petreceam vacantele la bunici, erau asa frumoase … :((
@maimutoi lumea s-a schimbat si procesu’ asta mai are mult pana la final😉

tin minte ca intr`o vara a fost a dracu` de cald si ne`am dus in scara blocului, la etajul 2 , sa radem de`un baiat ce lua lectii de canto pt teologie. avea ala o voce de borcan de i se auzea prin usa lui metalica, iar noi stateam pe pragu` lui si ne prapadeam de ras. nu ne era frica de el ca ne bate, ci nu cumva sa iasa popa si sa ne „spovedeasca” =)) „norocul” nostru a fost o vecina ce statea usa`n usa cu tipu` ala. a iesit baba dracului de cateva ori la noi ca`i trezim nepotu` (il culca pe saracu` copil de 5 ani cate 4-5 ore pe zi). dupa multe amenintari, aud „ale, du`teeeeeeeee” ca a iesit tampita aia si a aruncat cu o plita de aragaz dupa noi. nu stiu cum sa va explic, da` imaginati`va 10 copii cum sar scari peste scari. ca de obicei, yo eram „Aia mica” , asa ca m`a luat un baiat in brate si m`a aruncat peste o balustarda ca sa nu ma nimereasca plita`n cap =)) pana la urma plita a nimerit in spatele unei fete mai mari, la fel cum si asta i`a tintit in noaptea aia geamu` babei :)))
[cum se joaca frunza aia de care ai zis ?ca eu nu tin minte sa fi jucat ceva cu un asa nume ]

mi-e foarte dor de zilele acelea.. mi-e dor de prieteni.. colegi.. vecini .. unii nu mai sunt.. alti au plecat.. as da orice sa mai retraiesc acele clipe.. in care nu aveam griji,in care ne simteam bine.. radeam.. zambeam.. ne paruiam :)) vecinii care ne certau.. ahh a fost frumos.. acum au ramas doar amintirile

ai atins un subiect sensibil pentru mine:)) ….totusi cat am stat cu astia din cartier…sau aventurile care leam trait cu ei (cate au fost) au fost foarte frumose…..numai ca dupa o perioada omul e hapsan dupa putere si respect…de asta am si incheiat discutiile cu ei :-j…prefer omul care sa ma respecte dar sa il respect si eu…nu ca eu sa il respect si el sa faca ce vrea….asta e🙂

de ce nu putem sa stim cine esti ??? suntem curiosi…

era pt @maimutoi comentul de mai sus !🙂

@Alex`andra nastrusnice amintiri, pacat ca cei din ziua de azi numai au parte de astfel de peripetii…”frunza” este un joc care se face cu creta pe trotuar…format din 2 echipe…ca un labirint..e super…l-as mai juca si acum😉
@codrutza au ramas amintiri frumoase! vom avea ce sa le povestim nepotilor :))))
@ saychese din pacate oamenii se schimba, atunci eram niste simplii copiii care ne jucam, bateam eram cu toti…acum lucrurile stau altfel, sper ca v-am trezit amintiri frumoase😉

O zi de vara cu cerul limpede ca un pahar de cristal , cam 3 dupa-amiaza.
„nu vrei sa iesi afara la joaca? Uite ce vreme frumoasa””n-am chef””e pacat sa pierzi dupa-masa stand in casa cand te poti bucura de vreme””nu vreau”…… dupa cateva ore……”m-am razgandit, pot iesi afara?””nu, pentru ca ai ales sa stai inauntru””te rooooooooooog!!!””imi pare rau”
Vedeam cum apune soarele cu o lumina rosiatica ce se reflecta in nuante superbe in usile lacuite ale dulapului. Afara, cu trei etaje sub balconul meu auzeam pustii de pe scara razand, urland, jucandu-se de parca ziua de maine nici nu ar fi existat. Ma gandeam „de ce oare am ales asta?”
Am reusit pana la urma sa-i induplec sa-mi dea voie afara, desi era deja intuneric. Cum am iesit din scara blocului am simtit aerul cald de vara, cu mirosu-i specific, atat de usor incat ma facea sa uit de toate si sa nu-mi mai trebuiasca nimic.
Doar joaca, multa joaca, ca si cum ziua de maine nu ar mai fi existat.

si eu ma jucam pe la bloc…dar mai fugeam pe la bunici fara sa aanunt din cand in cand!

amintiri …

bunaa… te-as ruga sa te uiti la mine pe blog si sa-mi spui daca esti de acord sa te adaug la „parteneri”, sus. Te pup si astept un raspuns de la tine! :-*

@Inka n-am nimic impotriva :*
@hime amintiri frumoase, de neuitat as zice😀
@ nikcoole85 cred ca bunicii erau din acelasi oras sau ceva mai aproape, ai mei sunt la 160 km de bucuresti:)

ce aiurea…ca sa ii vezi tre sa faci o gramada de drum !

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

