Isamiy's Blog

Cateva filmulete haioase!!!

Posted on: Martie 11, 2009

Cine o ajuta?? :)) – click

Nu incercati asta la scoala😀 – click

Baietiiii, luati aminte!!!! :)))))))))))))

16 Răspunsuri to "Cateva filmulete haioase!!!"

Nu se poate aşa ceva… Sub nicio formă…

eu nu vad nimic…nu functioneaza filmuletul !

Acum se vede…sunt exagerati !!! Asta mai lipsea : sa isi epileze funduletul !

ce a durut :)) ahhh😀

ma doare pe mine pe picioare…imagineaza-ti la el intr-o zona asa de sensibila !

nu…………………NU! NU! NU! …sub nici o forma in halul asta….m-a speriat numai cum urla ala…dapoi…:))

@Lisandru Cristian dureros,nu? eh…cam asa pierd femeile ani din viata lor, aranjandu-se ptr barbati😛 ( dar nu epilare la fund ) :))
@hime nici nu vreau sa ma gandesc!!!😀
@codrutza cum sa nu doara? ahhh😀
@saychese fii sigur ca doare rauuuu….daca la un epilat pe picioare strangi din dinti…dar in zona aia sensibila

ce tare!!! niste cretini sadomasochisti idioti😀 ca m-am enervat acum😀

alexxutzu usor mama😉 …exista fel de fel de nebuni, ciudati..nu ai incerca si tu??😀 cica e fffoarte relaxant

Primul filmulet nu-l stiam. Nici pe ultimul, dar il stiam pe cel de-al doilea. Foarte tare.
Cat despre epilat pe picioare, pe fund sau alte zone… ca baiat mi se pare GAY sa faci asta, dar nu m-ar mira! O sa incerc si eu o data. Acum 2 ani mi-am lasat iubita sa incerce o banda cu ceara rece pe picior (un dreptunghi de 3-4 cm latime si 1 cm lungime) si cand a tras am zis ca ma urc pe pereti de durere.
Stiu ca femeile isi pierd o buna vreme din viata aranjandu-se, dar nu se aranjeaza numai pentru barbati, ci se aranjeaza si pentru ele… sa fie cat mai frumoase si atragatoare. Nu-mi inchipui o femeie q par pe picioare!

O sa fac o mica paranteza si o sa va spun bancul cu Bula, invatatoarea si barza, la scoala.
Invatatoarea le explica copiilor ca pe ei i-a adus barza. Bula se ridica putin revoltat:
– Doamna inv., barza e pasarea aia inalta?
– Da, Bula!
– Aia cu cracii lungi?
– Da, Bula!
– Aia de are ciocul ala lung si portocaliu?
– Da, Bula!
– Apoi, nu cred eu sa f*ta tata asa ceva!

Si revin la faza q „nu-mi inchipui o femeie cu par pe picioare”, asa ca mai bn ma duc sa ma f*t cu barza! :))

Hai mai ca este exagerat …barbatul tre sa fie barbat , asta mai lipsea sa isi epileze fundul !🙂

pe langa ca sunt gay sunt si distrusi….cheer for world we live in🙂

Mai multi tipi GAY, mai multe tipe straight pentru tipi ca mine (adik tot straight)! >:)
Deci mie-mi convine! :))

uite ca baietii au gasit si un pro la situatie !

@ nebundelegat tyare rau bancu…:)))))
@hime nu ducem lipsa de „nebuni” in tara asta😉
@Ionut perfect de acord cu tine

Prea tare :))

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

