Isamiy's Blog

Cei mai frumosi catelusi!

Posted on: Martie 10, 2009

Daca tot ador eu catelusii, m-am gandit sa postez cateva poze cu ei. Sunt niste scumpi, iar catelusu din prima poza mi-l doresc..iubi ia aminte😀

catelus

205

a7e0dd548451bf3bd29ce51352832560

clipboard011

cockapoo-pupp

caine5

29 Răspunsuri to "Cei mai frumosi catelusi!"

si mie imi plac..cand sunt mici..am doi acasa care numai mici nu mai sunt dar ma joc cu ei ca si cum ar fi mici…

al 2 lea e mortallll =))

^ ala e Base Dog =)))
de`ai stii tu ce scumpi sunt cateii astia..of of :-<

@Iulian si eu ii ador cand sunt mici, cand cresc parca nu-mi mai plac🙂
@Ionut eu zic ca sunt frumosi toti! dar fiecare cu gusturile lui😉
@Alex`andra sunt foarte scumpi😀

Îţi vine să îi pupi non-stop pe boticuri, e tot ceea ce pot să spun… Toţi sunt frumoşi foc, nu pot întocmi nici măcar un clasament rapid…

:X eu vreau sa ii zic mamei sa imi ia un caine,dar as vrea unul mai mare si mai fioros.De obicei astia stiu ca ataca cel mai rar stapanii si sunt foarte destepti fata de astialalti.:X ….,dar slabe sanse,a zis ca o sa am eu caine cand o sa stau eu la casa mea =)))

eu mi-as dori foarte mult un catelus shih-tzu😦

sunt foarte frumosi cateii, dar am simtit o urma de amenintare in vocea ta (iubi ia aminte), nu trebuie sa-l ameninti🙂

sunt dulci foc !!!!!!!

Primul e demential!🙂 :X
Il vreau si eu!

Cu toate ca nu-mi plac in general cainii pufosi astia sunt super scumpi. eu am acasa o pisica retardata dar tot mi-e draga…fura mancare de pe masa :(((

@Lisandru Cristian cam greu cu clasamentu’😀 fiind asa frumosi e greu sa alegi
@saychese hai ca numai e mult, o sa ai casa ta…si o sa ai o multime de cutu mici si scumpi
@ codrutza foarte frumosi!😉
@nebundelegat e al meu😛. l-am ales prima

alexxutzu nu-i asa ca sunt frumosi? mai ales primul!😉

mie imi place si al 2-lea🙂

cam…”paros”😛

e dulce si dalmatianul . Tu ce vrei sa-ti cumperi ? Ai idee sau…

eu as vrea sa-mi cumpar orice cutu mic, nu conteaza rasa, dar din pacate stau cu parintii si nu le plac animalele in casa, ci doar in curte …asa ca trebuie sa astept pana o sa am casutza mea „cu portitza si cismea”😀

No bine dom’le… Luati-i voi pe totzi! [-(

nu-i luam pe toti…iti lasam si tie unu’😉

Nu mai am nevoie! [-(
Visul meu este ca atunci cand o sa ma insor si o sa stau q nevasta mea, sa ne luam un labrador! :X
Mai e cale lunga insa pana acolo!😛

@nebundelegat eh…nu se stie cat de lung este drumul …. maine,poimaine citim pe blogul tau…ca te insori😀

karooooooooooo cicetti ce frumosiiiiiiii eu am 2 sunt creti imi plac ii ingrijesc sunt superbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii eu ador kainiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ciaoooooooo am uitat sa va spun ciaooooo eu sunt din italia j am doar 10 j 1 singur9 la mateeeeeeeeeeeeeeeee
voi vrei id meu ?

daka vreti sunetim rsp!
da sau nu k eu iru aici!!!!!!!!!!
ok?//?

ador catelusii am si yo unu mikut

iasi cumpara😡😡 am avut catel si eu identic ca si al 2lea😡 frumosi .

foarte dragutt

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

