Isamiy's Blog

Tara dorita!

Posted on: Martie 9, 2009

In lipsa de subiecte, m-am gandit sa va pun o simpa intrebare si anume: „In ce tara ai vrea sa te intorci sau sa pleci daca ai putea? Si unde nu te-ai mai intoarce niciodata”

ibiza-big

P.S. Eu aici as vrea sa stau, dar nu sing binenteles🙂

Etichete: , , , ,

22 Răspunsuri to "Tara dorita!"

vis, mergem cu totii luna viitoare fac eu cinste😀

iauzi!!! zuperrr!! de Pasti! ar fii „vis” :)))

eu m-as muta la paris.. londra.. sau in ibiza la mare la soareeee

eu sincer nu am ajuns inca pe acolo!as vrea!!doar Bulgaria (nu mi-a placut DELOC) si Ungaria(aici as vrea sa ma mut,dar nu stiu limba) unde nu te-ai mai intoarce niciodata?

mi-ar placea intr-un loc in care repede si democratic sa fiu ales pasa … m-as multumi si sef de trib

:))) se gaseste! orice este posibil in lumea asta!! speranta moare ultima😉

eu ma voi intoarce acasa, cand va fi timpul🙂

stii unde mergem noi pana la urma si nu mai revenim? iti zic eu…la dracu`n praznic :)))

Dar pe bune acum…..eu as vrea undeva langa apa…ca sa fac baie toata ziua😀

@tismanarublog cand va fii ziua cea mare?🙂
@ Ionut speranta moare ultima! Cine stie poate ce-ti doresti tu si Alex`andra se va indeplinii, si peste cativa ani vom citii pe blogul vostru ca v-ati luat o casuta simpla pe marginea unei ape😉

dar nu a raspuns nimeni: IN CE TARA SAU LOC NU MAI VRETI SA AJUNGETI NICIODATA”😀

cred ca tot in Romanica si tot in Botosaniu meu :)) …..iar ca a doua destinatie …ar fi Germania :X …undeva intr-o zona de munte :D:X ….

Cred că aş vrea să plec în Cuba, dar de acolo m-aş întoarce. Am eu ceva cu această Cubă şi până acum nu am reuşit să ajung acolo. Dacă ar fi să plec definitv, hmmm… Este destul de complicat. Nu ştiu unde m-aş stabili, probabil ar trebui luaţi în calcul mai mulţi factori… M-aş simţi, totuşi, bine, undeva unde ar fi o vară veşnică… Aşa că s-ar mai restrânge zona…

@ saychese e bine ca nu stai in Bucurestiul asta, care a devenit sufocant,insuportabil! zona de munte, cel putin la noi, este superba😉
@Lisandru Cristian Sa-ti ajute Dumnezeu sa ajungi! macar in vizita daca nu se poate sa te stabilesti acolo. sa inteleg ca iubesti acest anotimp:vara!😉

nu e chiar asa de tare pe cat se zvoneste. e doar o Mamaia mai mediatizata.

avand in vedere ca .. pana acum .. doar grecia.. bulgaria..si romania le-am vazut .. nu stiu unde nu m-as intoarce.. cert e ca acasa voi veni .. de cate ori voi putea😀

@Slayer poate ai dreptate, nu am ajuns acolo niciodata, poate daca voi reusii, ma voi convinge intr-adevar cum este
@ codrutza important unde te simti tu bine, in largul tau😉

ce marfa locul !!! Eu as merge intr-o tara cu clima calda , unde nu-i frig niciodata . Dar nici eu singura!!!

@hime ce rost ar avea sa mergi singura? ai merge degeaba😉

rusia, olanda sau mai era o tara dar imi scapa acum numele😀
2.nu mai vreau sa ,,merg” niciodata in romania
:)))

nimic nou?🙂

@bbyd0ll interesant, Rusia?nu am fost niciodata….
@alexxutzu cand ajung acasa…sunt la servici si mai greu😉

nu as merge singura…cu siguranta in compania prietenilor si a iubitului !!!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

