Isamiy's Blog

Am invatat sa merg pe bicicleta!!!

Posted on: Martie 8, 2009

Mergand saptamana trecuta prin parcul Herastrau, am observat tot mai multi tineri cu bicicletele si asa ne-a venit ideea ,mie si prietenului meu, sa ne cumparam si noi, dar problema era ca EU nu stiam sa merg. Cu toate asta ne-am decis: ne luam biciclete,zis si facut, vineri seara am luat la rand hipermarke-urile:Matro,Carrefour Baneasa, Sellgros, Auchan si nimic, toate foarte scumpe(ptr buzunarele noastre,binenteles) si ca o ultima incercare:Carrefour Colentina, acolo s-a infaptuit „minunea”😀 le-am zarit, probat, eu mai putin, ca de…nu eram in tema, si le-am luat. Eram innebunita, dar era o problema: nu stiam sa merg pe bicicleta, noroc ca prietenul meu a fost fffffffoarte rabdator cu mine si in 2 ore am invatat sa merg. Ma simteam o adevarata invingatoare, Stefan cel Mare, mic copil pe langa mine ( asta simteam, dar binenteles ca  nu exista termeni de comparatie).aaa…binenteles am vanatai pe picioare mai rau decat un copil, dar ce conteaza?E bine, la 23 de ani, AM INVATA SA MERG PE BICICLETA! Sunt prea fericita de „izbanda” mea, asa ca, m-am decis sa o impartasesc cu voi, prieteni🙂

19197438_1

Etichete: , ,

39 Răspunsuri to "Am invatat sa merg pe bicicleta!!!"

veeeziii nu numai cand esti mic invetzi ci si cand cresti :))

viata inseamna cunoastere! si cum nimeni nu s-a nascut invatat..😀..oricum eu sunt foarte multumita si recunoascatoare de reusita mea :*

Să stăpâniţi sănătoşi bicicletele şi, odată ce ai făcut acest pas, nu mai uiţi niciodată… Nu degeaba se spune desre ceva care îţi intră în reflex că este ca mersul pe bicicletă…

asa e! sincera sa fiu nu am crezut ca voi invata sa merg pe bicicleta si atat de repede!!!! in 2 ore deja dadeam ture de parc..ptr mine a fost”wwooowwww!!”:D

Ce marfa !!! Tre sa iti marturisesc ca nici eu nu stiu sa merg !!! Ce experienta frumoasa…uite ca mi-ai dat idei !

hime iti iei tricicleta si tu? =))

e super!!! abia astept sa vin maine de la serv, ma ies cu „bicla”!!! pe toti prietenii nostrii i-am pus pe ganduri, iar sora si cumnatu’, nu au mai rezistat!si-au cumparat si ei,ieri ne plimbam toti 4 in parcul Circului😉

e frumoasa bicicleta…rosu …culoarea mea preferata :X …..cat despre vanatai ai scapat ieftin…eu mi-am spart capul :)) la inceput …

aoleuuuu!! am avut noroc!! dar picioarele sunt „varza”, bine ca nu e vara😀 merci frumos;)

eee…trec ele pana la vara…:)) …nooo glumeam ….2-3 zile…:) ….da ce conteaza pana la urma…?:)) …stii sa mergi pe bicicleta,iar asta nu iti ia nimeni …si compenseaza toate vanataile pe care le ai😉

@alexxutzu recomand tuturor sa-si cumpere😉
@saychese nu conteaza ca am mii de vanatai! de mica imi doream, iar acum mi s-a implinit un vis! nu stiu, dar ma bucur ca atunci cand eram mica si reuseam un lucru minor de care parintii erau foarte mandrii

asa is si ai mei :))

;)) sa-ti traiasca!

„fata,fata ti se’nvarte lantu’ ” ce sa iti spun..sa o stapanesti sanatoasa si plimbari cat mai frumoase fara zone cu caini🙂

:))) multumesc frumos! sper sa nu am parte de nici un caine, ptr ca imi este fffff frica de ei😉

felicitari🙂 e foarte bun mersul pe bicicleta.. e mai sanatos.. plimbari prin aer curat.. si mult sport :)! bravo! „tzoacla” seamana cu a mea doar ca roz😀

Da si are dreptate Codrutza e si sanatos !!! Imi iau si eu !

am avut de ales: portocaliu( luminam toata strada😀 ) si rosu. Si tu sa o stapanesti sanatoasa si fara cazaturi😉

poate facem o plimbare toti cu „bicla” prin parc…va da-ti seama?:) eu propun aceasta intalnire.care se baga?

si mie mi`e dor😦
ai dreptate, esti o invingatoare😉
am stiu de pe la 6 ani, dar au trecut cativa ani buuuuni de cand n`am mai pedalat😦

Alex` se zice ca mersul pe bicicleta nu se uita niciodata!odata invatat este imposibil sa-l uiti( nu-ti zic din propria experienta, iti dai seama, am doar 2 zile :)) ). multumesc mult!

asa e si cu innotu`😀 daca am invatat`o pe bunica la 65 sa faca pluta, iti dai seama ce usor e emrsu` cu bitza :)))

chiar Alex` ar trebui sa invat sa innot :)) numai ca imi este frica!🙂 daca mai insista iubi meu, sigur voi reusii…numai ca imi este teama de apa mare, ma descurc la apa mica:D

felicitariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D….asa ca e frumos mersul cu bicicleta?:)

Si mie imi e dor putin…dar mi-am rupt bicicleta in 2 =))…peripetiile mele😀

multumesccccc!!!!! e foarte frumos! m-am indragostit de bicicleta mea! abia astept week-endu’ sa merg cu iubitul meu prin parc si nu numai😉

Nu e un pic cam tarziu? Lasa ca e bine si acum. Grija mare la masini.

Ce marfa ca ai descoperit ca iti place, eu cred ca nu este niciodata prea tarziu !!!

@Liviu tarziu?la 23 de ani? sincer si la 50 de ani, ar merge🙂
@hime imi place, si inca foarte mult😉

la vara ce faci :> ? parca am auzit ca inveti sa inoti, nu :-” ? mie asa mi`a soptit un calut de mare :)))

:)) ar fii o idee, numai sa scap de frica asta de „apa mare”😀
calutului tau nu-i scapa nimic?🙂

Cand eram mai mic, tata-mi spunea ca sexul e ca mersul pe bicicleta – o data invatzat nu se uita niciodata. In cazul tau ce ar trebui sa zic?
Ca mersul pe bicicleta e ca sexul?😕

hm…NO COMMENT😀

Hey, si eu am tot 23 de ani si ieri am facut primii pasi intr-ale „biciclismului”..aveam aceiasi problema, nu stiam sa merg si prietenul meu, pasionat in mersul cu bicicleta, mi-a insuflat dorinta asta..inca vreo 2-3 incercari si am sa reusesc si eu sa merg corect😀 so, varsta nu prea conteaza daca exista dorinta si cineva rabdator care sa te invete😀

@Flory sa stii…mare dreptate! nu exista varsta atunci cand iti doresti ceva cu adevarat😉

[…] Aveti aici o poveste de succes . Scrie un Comentariu Click here to cancel reply. […]

Mi-am luat si eu bicicleta azi dar habar n-am sa merg😦

mai, nici eu nu stiu sa merg pe bilca.. dar nu stiu cum:((, sa ma invete cineva:((

Am cumparat o biciclete de la intrarea in targul vitan cu 350 ron si garantie 24 luni noua facuta in romania amortizoare fata si spate recomand pentru cei care sunt interesati

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

