Isamiy's Blog

Cateva pitzipoance si nu numai ;)

Posted on: Martie 3, 2009

Eh…femeia Pink😀

pitzipoanca

Femeia  puternica si nu numai😉

super_sexy_talentNoul stil „Versace”

stil-versace

Si ne mai miram unde este aurul Romaniei😀

gipsy_group_gold_chainsBarbatul fatal😀

sy01081Astept parerile voastre :)))

38 Răspunsuri to "Cateva pitzipoance si nu numai ;)"

femeia roz: esti sigura ca e femeie???🙂 de restul ce sa zic, ai avut de lucru nu gluma

mey asa pare😉 sincer intamplator am dat peste ele, sper sa va placa😉

prima e Pitzipoanca „tru” dar parca si-a montat buzele din alta parte in loc de alea pentru gura … si ultima poza intareste regula…inalt cu p**a mica :)) :”> scuzati expresia

Ce urata femeia in roz!!!!

Tipa cu berea in burta imi provoaca stari de voma!!!

Uitasem….baieti nu va plac fetele in stil Versace ???🙂🙂🙂

Iulian tocmai asta era ideea la ultima poza😉 ce spirit de observare😉
@hime ai dreptate, nu vezi ce puternica e?😀

oi fi eu chior la ora asta dar….mai vad diferentele majore fata de realitate…

Iulian incerc de ceva vreme sa intru pe blogul tau si nu reusesc!!!!de ce????

pentru ca e pus un pic pe stop..e in perioada aia si se ascunde sa nu il vada lumea…suntem un pic cam incarcati acum si nu prea avem timp de el asa ca l-am lasat un pic deoparte…. sper sa il deschidem candva..

candva?hm…nu-mi place cum suna!!!:D deci „hai la treaba” si terminati-l😀

pai candva..sa treaca luna martie..nu am zis ca nu imi place luna martie?:D si de aia trebuie sa ma ascund sa nu fiu gasit :))

uff…baietii astia! cum aud de luna martie,cadouri…se fac nevazuti😛

da dom’le..baietii astia..niste porci….

eh..nici chiar asa!😀

atunci cum?

un pic zgarciti:D

uite..nu merge cu jumatati de masura..ori zgarcomani de ii ia naiba..ori din ala care nu au fost dotati cu frana de buzunar🙂

mey exista exeptii asta ti-o pot confirma!😀 dar putini,sincer! am intalnit multi baieti zgarciti😀

Iulian eu zic totusi sa trimiti (macar) flori virtuale !!! Ca nu costa nimic !

:O:O nu comentez pitipoancele.. parca nu am sti ca in ziua de azi toate sunt printese.. cu blugi cavali,dolce.. haine versace.. bla bla..😀 dar imi place cum ai incheiat cu barbatul fatal.. el cu abdomenul lui🙂

Doamne, ce feţe… Oamenii ăştia chiar se cred interesanţi?

@codrutza ma streseaza oamenii falsi, fara pic de caracter…
@Lisandru Cristian dupa cum arata si gesturile lor,sigur se cred CEI mai interesati😉

da…ma amuz in fiecare zi pe capu’ astora. Astia cu Versace sunt ca ramele dupa ploaie :))

trebuie sa iasa si ei cumva in evidenta,nu?😀 doar e la moda sa ai haine de firma😀

ce ventuze are prima….doamneeee!!

firma firma dar da-o dracu cu versace si d&g si etc rahaturi…sincer le consider rahaturi

si pana la urma porti ce-ti place

p.s. scuze de multi mesaje😀

alexxutzu nu ma deranjeaza ca scrii multi mesaje😉 iti dai seama sa-ti dea tipa o sarutare?iti acopera toata fatza :))))

Eu cred ca nu e vorba de brand e vorba ca multe dintre ele poate nu au ce sa manance , sau nu au bani nici sa-si plateasca consumatia la bar dar important e ca au geans Versace !!! Cata prostie…la fel ca cei care isi parcheaza o super masina in fata unei casute care sta sa cada…pai pune dom’le mana si repara-ti casa si dupa iti iei si masina !!!

n`am mai vazur pozele, da` primu` lucru ce mi`a traznt mie prin minte cand am vazut`o p`aia cu Versace a fost ” Versace, ce omoara toti gandacii” =))

@hime astia’s romanii!!!cati nu mor de foame prin tari straine doar pentru a avea bani cand se intorc in tara, sa vada rudele,prietenii ce bine o duc ei…
@Alex’andra bine zis!!!😉😀

🙂🙂 🙂

a 2 a poza e chiar scarboasa rauuuuuuuuuu :((

stiu… persoana in cauza era incadrata la pitzipoance😀

„ne purtam in stil versace si baietilor le pace” ?:) …poftim!? :)) =)) …..omfg :)) :-j …:O :))

@saychese eh…”fetele” din ziua de azi :)))

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

