Isamiy's Blog

Loredana-Tzuki

Posted on: Februarie 17, 2009

Uitandu-ma azi pe net dupa ceva muzica, am dat peste melodia Loredanei-Tzuki si al ei videoclip, care sincer, lasa de dorit, dupa parerea mea. Nu stiu,nu-i inteleg deloc pe romanii nostrii, nu pot avea si ei propriul stil?Adica sa numai copieze fel de fel de staruri straine?Nu pot fii si ei originali? Loredana este copia fidela a Madonnei, nu era de ajuns aspectul fizic, s-a mai imbracat la fel ca ea.Mi se pare aiurea!

14 Răspunsuri to "Loredana-Tzuki"

Loredana este o copie palidă a Madonnei, îmi pare rău dar trebuie să spun asta… Are unele melodii interesante, dar cam atât…

are voce,n-am ce sa zic!arata ff bine ptr varsta ei,dar nu inteleg de ce nu poate fii si ea originala?

asa o chema pe mama unui coleg din generala …sa vezi alea melodii si remixuri =))

Madonna este regina popului in lumea intreaga …de Loredana au auzit jumatate dintre noi …Oricum nu imi place nici melodia !

niciodata nu mi-a palcut loredana!

fiecare cu gusturile lui

da opare daca zicea tanty faraoana asta toate versurile alea in romana ii statea in gat? asta e imaginea noastra in intreaga lume…copiatori,curve si tigani🙂

din pacate,ai dreptate,ne-a mai ramas un singur lucru:bogatiile naturale ale Romaniei;)

care si alea se distrug datorita ignorantei, proastei educatii si setea de bani a unora🙂

pe langa faptul ca e pe la 40-50 de ani, si a lovit-o probabil criza varstei a doua.. tipa e ok si are melodii misto. motivele de copiere sunt clare.. se vrea o virgina🙂

@ Iulian sa speram ca vor venii vremuri mai bune😉
@ Slayer cu siguranta a lovit-o criza varstei!dar chiar nu vrea sa fie originala?nu o simpla copie..

loredana e copia fidela a madonei si rolul il joaca intr-o melodie lautareasca..tiganeasca.. nu ti se pare ca se bat cap in cap? madona-tiganie? ;))

nu am suportat si nici nu voi suporta vreodata oamenii care nu fac altceva decat sa copieze!e cel mai bine sa fii tu insati ( in cazul loredanei)

parerea mea? „FUCKING PORCARI” :))(e o engleza facuta de mine :)) ,dar se intelege ce am vrut sa zic :))😉 )……loredana asta in afara de 1-2 melodii nu a facut nimic.:-??😕 …..melodia asta e copiata de la Nicolae Guta si Sorina sau Sorana cum o chema pe aia…. era o meldoie tiganeasca super faina …de aia originala ca la tigani nu manea sau cacat de remix sau ce dracu o fi asta :-j

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii

