Isamiy's Blog

De ce mamicile nu fac yoga??

Posted on: Februarie 17, 2009

De ce mamicile nu fac yoga?? eh…ce zice-ti de asta colegi???

Etichete: , , ,

8 Răspunsuri to "De ce mamicile nu fac yoga??"

Doamne, am râs cu lacrimi… Da, e clar că yoga nu este recomandată mămicilor din cauza ştrumfuleţilor imprevizibili…

ma bucur ca ti-a placut si eu am ras cu lacrimi impreuna cu colega mea,este dementiala!!! :))

cand ma gandesc la sotia mea ca este insarcinata si va naste prin luna mai un baietel …. numai yoga sa nu faca … super video
http://www.tismanaru.blogspot.com

sa fie sanatos baietelul si sotia😉

ce dulce copilul !!! tismanaru complimente tie si sotiei !

e foarte dragut bebe mic..in genral ador copiii mici,bebe:D

nu am sa ma fac niciodata mama😦 :-<

pai iubita/sotia😀

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii

