Isamiy's Blog

Peisaje frumoase din Romania-Part. II

Posted on: Februarie 16, 2009

Stand astazi si gandindu-ma la ce subiecte noi sa mai adaug pe blog, m-am gandit sa mai postez cateva peisaje din Romania, in special zona montana, cu cate o mica descriere, daca tot imi place mie muntele si am calatorit atat prin tara, sa va dau idei noii pentru concediu, cu toate ca mai este muuuullll pana vine vara😀

Slanic Moldova – denumita de multi „Perla Moldovei”, de ce au denumit-o astfel? Pentru ca este o statiune vie, cu un aer incomparabil, ea se afla la 12 km de orasul Targul Ocna. Tot aici se gasesc aprox 20 de izvoare  minerale cu compoziţie sulfuroasă, iodurată, carbogazoasă s.a.:D, fiind foarte buna pentru diferite afectiuni ale corpului

Parcul:2498054809_c4210b58cd

Dupa ce ai urcat cele 300 de trepte, ai aceasta priveliste deosebita

balvanyos_5O parte din cele 20 de izvoare

izvoare_slanic

Sovata, o statiune pe gustul tuturor, deoarece aici gasim : mare si munte.Foarte aproape de aceasta statiune, se afla Salina Praid, alta frumusete;), aici gasisti teren de joaca pentru copiii si adulti,biserica, tratament pentu fel de fel de afectiuni, merita vazuta😉 (este un loc superb, daca aveti ocazia sa ajunge-ti pe acolo, vizitati!!!!)

sovata

salina_praid011Statiune Durau – o statiune ,dupa parerea mea, care este destinata celor care iubesc drumetiile, urcatul pe munte.Aici ai ce vedea ,doar daca iei la pas, muntele Ceahlau: Cascada Duruitoarea, Cabana Fantanele, varful Toaca ( unde se afla si statia Meteo)

2007-ceahlau11cascadaduruitoarea

17 Răspunsuri to "Peisaje frumoase din Romania-Part. II"

Singura data cand am ajuns in aceasta parte a Romaniei, am fost la Slanic M. super. as putea folosi cateva din pozele tale? vreau sa fac un scurt film.🙂
http://www.tismanaru.blogspot.com

Foarte bine faci postând astfel de fotografii, pentru că uităm de prea multe ori ce ţară frumoasă avem. N-a greşit cel care a spus că este vorba despre o gură de rai, numai că s-a uitat demult asta… Trăim într-o ţară binecuvântată – chiar dacă pare o exagerare – însă nu mai ştim ce să facem cu ea… S-o vindem mai repede pe toată, să o ştergem de pe hartă sau să uităm de ea şi să ne ducem pe pustii? În toată nebunia, ţara nu are, totuşi, nicio vină…

da…sigur ca poti…nu ma deranjeaza..;)

frumoasa romania. dar, trebuia sa prezinti peisajele iarna. zic si eu!

buna idee!!! voi tine cont😉

mersi mult, o sa pun un link al tau pe pagina mea🙂
http://www.tismanaru.blogspot.com

foarte frumoase locuri avem in ROmanica asta mica a noastra..pacat ca nu stim sa le protejam asa cum trebuie si ne asteptam sa produca multi bani… pacat ….
Astept lista aia cu linkuri daca tot ma „verificati” >:P

mi-ai dat ceva idei pentru la vara…frumoase locuri

superbe locuri ce sa mai zic :))

Isamiy tu esti agentul nostru turistic…frumos articol si e bine ca din cand in cand sa ne mai aducem aminte de ceea ce avem nu numai de ce nu avem !

@ tismanarublog cu placere! mercic😀
@Iulian ne-am referit la fetele de la tine,din lista😛
@ cgc ma bucur ca ti-am dat idei😉
@alexxutzu pai eu as zice..NIMIK😉 e prea frumoasa ca sa mai zici ceva😀
@hime ma bucur sa aud asta:D imi place cum suna”agent turistic”

tara noastra ar fi cea mai frumoasa daca ar fi intretinuta :-<

Frumoase poze, mai ales cele din Slanic Moldova.

Frumoasa tara avem, pacat ca ne batem joc de ea si nu avem drumuri la nivel european. Daca am avea autostrazi ar creste si numarul turistilor.

pana la autostrazi trebuie muncit serios la servicii…sunt preturile mult prea piperate

sunt fosrte frunoase as vrea sa ma duc acolo sa fac poze acolo si sa le fac in cida la colegii mei

faina prezentare

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii

