Isamiy's Blog

Valentine’s Day

Posted on: Februarie 15, 2009

Eh…dragii mei colegi,cum ati petrecut de Ziua Indragostitilor?Persoana iubita a fost incantata de ceea ce ia-ti luat?Voi cam ce ati primit? Eu de exemplu am petrecut, alaturi de jumatatea mea,pezi  am stat mai mult  pe acasa, ca doi porumbei😀, iar seara am iesit cu prietenii la un suc, cafea chesti „deastea” . Hm..de primit, am primit mai multe, dar ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost un trandafir, ador florile😉 .Acum sa va aud si pe voi😀

valentines_day

9 Răspunsuri to "Valentine’s Day"

Alături de tovarăşa, evident, aş putea spune precum două boabe într-o păstaie. Sau sacul şi peticul, tot ne place să spunem aşa de fiecare dată… Unul alături de celălalt, poate gândind diferit uneori, dar împreună…

hmmm..pai am primit o amenda indecenta :)) si o invitatie la o populara ( si m-a tinut toata noaptea numai in populara) si am facut cadou o mica poza cu apropouri indecente :))

daca nu este acolo un pic de râcã,cearta, iubirea adevarata nu ar fii atat de frumoasa, nimic in viata nu este perfect..deci face parte din cuvantul „iubire”,dar sa nu se ajunga la altele mai grave binenteles😉

@iulian…toata seara a fost compusa numai din lucruri/fapte”indecente” ? :))) chiar tare :;)

am primit o orhidee in vas , si o invitatie la cina care a fost perfecta !!!!! Deci a fost o seara incredibila ! Si daca asta inseamna ziua indragostitilor eu urez la toti sa aiba parte de cat mai multe zile asa !!!

gata, hai cu luna martieee😀

hi hi hi….voi baietii suferiti !!!

te rog…fara luna martie… oare de ce toate fetele sunt nascute in martie? nu e de ajuns 1 martie 8 martie..mai e si ziua ei?:O :-< luna martie trebuie stearsa din calendar

@hime ma bucur ca ai avut parte de o asemenea seara, iar dupa descrierile tale, sigur partenerul tau te iubeste enorm😉 Sa fii fericita si iubita toata viata!
@alexxutzu asa nerabdator esti? :))) ce baiat darnic fetelor!!!😛
@iulian ce te sperie atat luna martie?este odata pe an, mai ales ca este ziua prietenei tale( sau cel putin asta reiese din spusele tale), ce atata zgarcenie?😛

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii

