Isamiy's Blog

Peisaje frumoase din Romania

Posted on: Februarie 11, 2009

M-am gandit ca pana acum am aratat doar partea urata a acestei tari, dar sa fim realisti,MAI avem si noi cu ce sa ne mandrim (noroc cu stramosii nostrii) si anume: statiuni, manastiri, cetati s.a.

Slanic Moldova – pentru mine,este cea mai frumoasa statiune,merg aici de cand aveam 2 ani😀

1_2007_0118nana0599Sovata – imi place ca ai 2 in 1,mare si munte, merita mers,vara

39_sovata-de-susBalea Cascada – am vazut-o din masina doar😀

imgloyyvwManastirea Sihastria – eu as denumi-o Catedrala, este foarte frumoasa

picture-340Un loc cu adevarat pitoresc- Maramures, dupa parerea mea sunt cei mai conservatori, in ceea ce priveste:TRADITIA

maramures-gica-stelianCetatea Fagarasi- sincer nu am vazut-o niciodata, mi-a placut cum arata si Cetatea Suceava am vazut-o acum multi ani,chiar am poze pe aici…ufff…ce micutza eram😀

fagarasi33

suceava-009

@Bogdanel acum ce mai zici?😀

25 Răspunsuri to "Peisaje frumoase din Romania"

yo vreau la Sovata sa trag o baie :X

e superb vara, zici ca esti ma mare, plus ca este lacul Ursu, care are o concentratie de sare fff mare si te tine la suprafata😀

Cred ca am sa ma intorc in tara dupa ceea ce am vazut mai sus :-)) http://www.tismanaru.blogspot.com

Da, este vorba despre o staţiune superbă. Am fost acum câţiva ani acolo şi crede-mă că am avut o stare de tristeţe maximă atunci când am plecat. Era vară, era cald, era linişte, era ca în fotografiile pe care le-ai postat tu. Doamne, ce ţară frumoasă avem şi cum nu ştim să o păstrăm şi să o prezentăm ca pe o comoară…

@tismanarublog tara te astepta😉
@Cristian Lisandru iubesc,ador acea statiune, ptr mine ,personal, e cea mai frumoasa din Romaia, este liniste, aer curat😀

da, este ceva frumos initiativa taaa

😉 multumesc

Prima poza este de la Slanic, a doua de la Lacul Ursu’ si a patra nu mai stiu ce biserica e😀😛

nu m-am uitat la nume JUR!😀 acum am vazut ca este Sihastria😀

eh…cum sa nu stii?😛, dar care-ti place cel mai mult?🙂

balea cascada😀

pai nu ai recunoscut-o😛 sa inteleg ca nu ai vazut-o ? oricum merita vazuta😉

este superb Isamiy !!!

O sa merg si eu !!! Ma las pe mana ta !

nu vei regreta!garantat…daca ajungi la sovata, trebuie sa vezi si Salina Praid..e superba,are biserica,teren de joaca,de recuperare s.a…ai grija ca este foarte frig, am fost acolo vara si era brrr :D…

ok Isamiy …noroc ca ne mai incanti si cu lucruri frumoase !!!

iubesc muntele, merg in fiecare vara in concediu cu cortu’,dar fiecare an are alt traseu, am vazut aproape toata zona montana a Romaniei, de aceea m-am gandit sa va dau cateva idei 😉

ce marfa…asta-i o chestie super !!!!

si eu am avut ocazia sa merg la munte cu cortu’😀
vara trecuta ne-am adunat mai multi prieteni [vreo 40 :D] si am mers la Zizin.. aveam vreo 12 corturi.. a fost super..

tot in Fagaras, iarna e frumos de mers sus la Balea Lac, de vazut Biserica de Gheata – http://cidadededeus.wordpress.com/2009/01/07/inaugurarea-bisericii-de-gheata-de-la-balea-lac/

o sa ma duc si eu la Sovata cand ajung in ro.

@lui_eduard a merge la munte cu cortul,nu stiu iti da un sentiment de libertate, am fost la Balea Lac dar nu iarna,ci vara,oricum voi tine cont de sfat😉
@nikcoole iti recomand, nu-ti vei regreta😉

si eu am avut deosebita placere vara aceasta sa calatoresc prin romania.. am cunoscut oameni de nota 100 si am vazut niste peisaje superbe din nord.. sud..vest..est.. acum mai am de vazut doar delta dunarii sper sa ajung si acolo. Oricum referitor la manastirea Barsana e un loc extraordinar te simti mai aproape de dumnezeu,mi-a placut foarte mult un loc curat atat la figurat cat si la propriu🙂 romania are o multime de locuri frumoase doar ca cei sus pusi nu stiu sa le puna in valoare🙂

sall e foarte frumos la sovata nam fost dar sper anu acesta sa ajung pe acolo numai ca am citit un travel ca nu prea se vorbeste romaneste acolo mai mult ungureste

@fane e superba statiunea, vara merita sa mergi…intr-adevar se vorbeste si ungureste,dar de anul trecut am observat mai multe restaurante in care se cantau in romana, decat ungureste. mie una, imi place foarte mult😉

deobicei nu las comuri dar aceasta pagina ma facut sa imi amintesc de verile frumoase din sovata…intradevar e superb acolo si pt cei ce nu au fost niciodata merita sa mearga!va asigur ca se vorbeste nu doar ungureste ci si moldoveneste,rusa,bulgara…de vizitat acolo nu prea aveti ce vizita din pacate…dar va puteti plimba seara pe alea principala ascultand muzica buna iar ziua la scaldat in lacul mare sau cel mic.(eu prefer cel mic ca e mult mai sarat:D)dar nu merita sa mergi acolo pt mai mult de o saptamana deoarece exista si alte locuri mult mai frumoase precum lacul sf ana care are un litoral ca si marea vremea e schimbatoare intradevar dar merita scaldatul;)…puteti vizita si tusnadul care e aproape si gusta gogosi si prajituri extraordinare:)alte obiective turistice doar pt scaldat ar mai fi si la reci unde apa e ffff calda!nu se plateste nimik decat daca mergi cu masina(parcarea)la fel si la lacul sf ana!ca obiectiv turistik montan merita vazut brasovul!tampa,poiana pietrele lui solomon,biserici precum biserica neagra,sf nicolae care e f frumoasa…as putea enumera multe locuri frumoase prin care am fost si garantez ca merita!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii

