Isamiy's Blog

Eterna si fascinanta Romanie

Posted on: Februarie 10, 2009

Primind aceste poze, m-au amuzat si ingrozit totodata prostia romanilor. Nu cred ca ar trebui sa ne mai mire ceva,dar iata ca nu am vazut chiar tot ..

Ce ziceti de o aruncare la cos?😀

1293

Si ne mai intrebam ce face politia in cazuri de urgente?

1297

Ce ziceti de uscatorul de rufe?😀

1304

Mai rau ca la tara,cel putin acolo se transporta cu caruta😀

1331

Fa ce zice preotul, nu ce face!

1336

In loc de cort,folosim masina!

1342

Cica”Pastrati curatenia”! Unde sunt cosurile de gunoi?

1346

Se poate face plaja si mergand la camp pe spatele magarusului!

1349

Upsss!!Cineva si-a uitat chiloteii😀

1359

Daca vreti sa ajunge-ti la Cimitir, autobuzul va asteapta

1374

Doamneee..are tupeu tipa!

1377

Ne mai miram de ce Bucurestiul este atat de poluat!

1371

Numai la noi putem vedea asa ceva!

1368

30 Răspunsuri to "Eterna si fascinanta Romanie"

Aceste fotografii mi-au sat fiori, trebuie să recunosc. Cu o parte a fiinţei am râs, dar cu cealaltă am clătinat din cap a jale mare…

Cristian asta este Romania noastra! nu putem cere mai mult!😉

Incep sa cred ca am luat-o razna…nu stiu ce fotografie sa comentez…sunt toate…”afascinante” !!!!

@hime nu ai luat-o razna, numai ca pe zi ce trece mai descoperi ceva care te lasa fara cuvinte😉

nimic nu ar mai trebui sa ne mire la tara in care traim
tot ce tine de prostie..aici se gaseste😀

bine zis,toate rebuturile sunt la noi …;)

mai rau ca se duc sa arate fata romaniei si prin alte tari🙂

unde le gasesti ma ca mor de ras cand ma uit la ele :))

@bbyd0ll din nefericire ne fac de ras intregii lumi
@Slayer pozele astea le-am primit de la cineva pe mail si m-am gandit sa le impartasesc cu voi, sa ne amuzam,ingrozim impreuna😉

is prea tari.. :)) cum mama naibii sa mai pui ceva la cos daca e posibil ca sa iti pice in cap tot cosul?🙂

Iulian trebuie sa fii un foarte bun aruncator la cos, daca nu..arunci pe jos😀, nu te poti risca😉

Acum ai INCA o poza din Suceava.. hmm.. sigur esti din Bucuresti? :))

incredibil…va aduceti aminte de spotul asta: http://www.youtube.com/watch?v=tGgtwkCZKac ? a fost surprinsa acolo foarte bine crunta realitate.

@Bogdanel care poza este tot din Suceava? astea le-am primit prin mail😀 voi avea grija pe viitor😉

@adrianstanciu nu cred ca vom uita acel spot publicitar prea curand,ne-a amuzat, intr-un fel prostia romanilor, dar pe zi ce trece mai vedem cate ceva „nou”😀

nu e corect!😛

@alexxutzu, ce anume nu-i corect?😀

mda…am inteles :D…e sanatos sa stii😛

pentru intrebarea „ce face politia in cazuri de urgente?” am un raspuns … apasa shift si sageata fata pentru super viteza , de 2 ori spatiul si odata tab apoi o combinatie de taste t g d si da goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool🙂
( nu imi ziceati ca astea sunt alte taste ca nu am jucat niciodata fifa🙂 )

@Iulian nu am jucat…las pe altcineva sa te aprobe sau sa te contrazica😀

Nu ma uimeste nimic … am mai zis ” Romania tara tuturor posibilitatilor” !

@nikcoole asta cred ca o zicem toti,numai ca, in fiecare zi mai apare cate ceva si inevitabil ramanem cu „gura cascata”

da…si eu raman mereu asa cum ai zis tu Isamiy cu ”gura cascata”

ma bucur ca nu sunt singura😀

stalpul in mijlocul drumului…tipic romanilor =))

asa este😉 ce sa facem?traim in Romania😀

UNDE le-ai gasit?! Doamneee sunt incredibile!!🙂

le-am primit de la cineva pe mail🙂

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii

