Isamiy's Blog

Ce ai schimba la iubita/iubitul tau?

Posted on: Februarie 9, 2009

Stand astazi de vorba cu cateva colege, le tot auzeam plangandu-se de iubitul/sotul lor, ca nu fac diverse chestii…ba ca nu fac treburi casnice, ba treburi de barbat..Dar nu numai femeile sunt nemultumite,ci si barbatii cum este firesc,ba ca femeile sunt prea cicalitoare,posesive s.a., nimeni nu-i perfect! Iar in fiecare zi aud la radio fel si fel de emisiunii, „afla daca te iubeste sau nu partenerul”asta mi se pare un pic ciudat, mai ales daca ai o relatie de „n” ani sau „ce nu-ti mai place la iubita/iubitul tau”,”de ce a intervenit monotonia/rutina?” si acum va intreb pe voi, colegi, ati schimba ceva la partenerul/partenera voastra de viata ceva?si ce anume? stiu ca suna cam ciudat, dar este important,zic eu:D, si pentru un barbat si pentru o femeie acest aspect…indragostiti1

15 Răspunsuri to "Ce ai schimba la iubita/iubitul tau?"

nu as schimba nimic :D………….nimiccccccccc …(punct) :))

inseamna ca iti accepti iubita asa cum este…f bine…bv tie😉

este foarte incapatanat…deci as schimba asta !!!

nu esti singuraaaa😉 …te sustin😀

Sincer să fiu, nu aş schimba nimic. Dacă aş schimba, nu ar mai fi ea şi probabil că nimic nu ar mai avea farmec. Îmi place aşa cum este, chiar dacă uneori bombăne, mă bombăne sau mă mai ceartă fiindcă sunt cu capul în nori… Dar aşa-mi place de ea, ca un ardei iute!

interesant…multi barbati urasc acest aspect si l-ar schimba in urmatoarea secunda daca ar putea😀
deci…mai rar😉

aaa

as schimbao pe pretena mea imaginara cu una in carne si oase😕 :))

pai …face pe nebunu!…si ma depaseste!:-))

@drk88 hai mey ca vor venii vremuri mai bune😉 vezi sa tii minte de ce s-au plans fetele pe aici si sa tii cont,da?😉

l-am luat pentru ca mi-a placut de el asa cum este.
poate pe parcursul relatiei s-a mai schimbat, dar odata cu el si eu si-am invatat sa ne acceptam
deci.nimic😀
si-asa ar trebui sa fie in orice relatie

intr-adevar trebuie sa-ti accepti partenerul/partenera cu bune si cu rele, dar multi dupa o perioada de timp,cativa ani, incep sa vada fel de fel de defacte,defecte care nu sunt de o zi,doua

trebuie sa-ncerci sa fii cat mai rational in dragoste, chiar daca la inceput pare imposibil si esti orbit
si comunicarea ar rezolva acele defecte.daca sunt grave, nu vad de ce ar mai sta langa mine un om care nu are tangenta cu mine

sunt oameni care din obisnuita sau din alte motive materiale nu fac acest lucru, oameni fara scrupule

Eu as schimba-o cu totul. Dar nu reusesc sa o fac pentru ca sunt un distrus. Adica am schimbat-o de cateva ori dar fac ce fac si probabil latura masochista a mintii mele ma impinge inapoi la sclifosita asta..

@ Cei Mai Distrusi chiar nu-ti place nimik la pers iubita?nush dak ajungi in stadiul de a nu-ti mai place nimik la ea…oricum sper ca intr-un final sa fie pe placul tau😉

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii

