Isamiy's Blog

Blonda la volan si nu numai :))

Posted on: Februarie 9, 2009

Sper sa va bine dispuna!😉

18 Răspunsuri to "Blonda la volan si nu numai :))"

noroc ca nu sunt blonda !!!!!!!!!!!!!! :):):)

nici eu!!!😉 :)))

funny :)))
mie mi-a placut filmul de la cap la coada , ca a fost o poveste destul de interesanta chiar daca un pic trist , dar la ce filme triste am vazut eu … chiar acesta nu ma indispune😛

Bună dispoziţie totală!

LOOOOOOL ultima e cea mai tare =)) hahah cat de prost poti sa fi ? nici in halu ala hahaha =))))

=)) la ultimul am ras cu voce tare🙂 Doamne!!! =)) =)) nici macar nu mi-am imaginat asa ceva…tutz furtunul ei =)))))

da…vorba lui hime….bine ca nu suntem blonde!

=))=))=)) ce-am mai ras!!! :))))

@drk88 nu am zis ca nu mi-a placut deloc, povestea in sine a fost frumoasa, doar ca as fii preferat ca el sa nu moara😀, stiu n-ar fi avut nici un farmec😉

@Cristian Lisandru ma bucur ca am reusit sa va aduc buna dispozitie😀

@grapefruits crede-ma exista cazuri mult mai penibile…am sa mai pun, sa te convingi,prostia omeneasca e mareeee😉

@nikcoole dupa cate observ,putine fete blonde pe aici😀, oricum sunt si exceptii…

@alexxutzu sa nu te ingrasi de la atata ras😛

da sunt si exceptii….deci sa nu bagam toate blondele in aceasi oala !!!

parerea mea e ca nu conteaza…blonda, bruneta, roscata sau ce o fi, totul tine de indemanare si stim cum sunt fetele la volan…crispate, nu au atentie distributiva, speriate, nu au imaginatie la parcari, viraje, aprecierea distantei etc.😀 sper sa nu ma injurati e doar o parere personala! :)))

@isamiy nu ma ingras stai linstita, nici daca mananc non stop Mc nu ma pot ingrasa, muahahaha sunt de neingrasat😀

@alexxutzu ma bucur ca nu ai probleme cu ingrasatul, nu acelasi lucru il spune o fata (in cazul in care arderile nu sunt atat de puternice)😛 deci…mananca cat mai mult! bravo tie

@alexxutzu nu conteaza culoarea parului,dar daca am sta sa analizam cate blonde si cate roscate incurca circulatia,sau produc accidentele,crede-ma,blondele sunt fruntase! cunosc femei care conduc de mii de ori mai bine ca un barbat

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii

