Isamiy's Blog

Leapsa..

Posted on: Februarie 4, 2009

1.Ce îţi place să faci atât de mult încât ai platii pentru asta?

Imi place muntele, sa ma odihnesc in compania prietenilor si a iubitului

2.Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

as pleca cu cei dragi departe de Romania, as face dragoste in cele mai ciudate locuri

3.Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Nuuu, as renunta la serviciu in primul rand, mi-as face propria afacere

4.Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară?

Prima fata PRESEDINTE a Romaniei😀

5.Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?

Ca am insemnat ceva in viata lor

6.Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

Aici se Odihneste draga noastra prietena

7.Când erai mic ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?

Politista =)))

8.Ce ai face, dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?

Sa castig la lotto

9.Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?

Ati avut o bunica sarita de pe fix😀

10.Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt cele 3 întrebări pe care ţi le-ai adresa?

Am reusit sa fac ceva in viata?

Vor venii vremuri mai bune si pentru cei care muncesc pe rupte ptr a-si platii datoriile?

Care este cea mai frumoasa declaratie de dragoste care ai primit-o?

Multumesc ptr Leapsa Hime!

Pasez Leapsa lui Dark88!!

11 Răspunsuri to "Leapsa.."

Criminal raspunsul la intrebarea 4 :))))))))))))))))))))))))))))))))

chiar mi-as dorii sa fac ceva ptr tara asta, fara a uita de cum era cu 15 ani in urma…

uite de faza cu Lotto am uitat !!!!! si eu as vrea sa castig !!!

”bunica sarita de pe fix”??? nuuuuuuuuuuuuuuuu cu siguranta tu nu esti asa….sau????

inseamna ca nu era prea importanta daca ai uitat de ea😀

cred ca nu suntem singurele care vor sa castige?sau suntem?😀

cat despre bunica…am fost…acum m-am mai cumintit…eram mai rau decat baietii😀

hey ms , am completat si am plasat altcuiva leapsa …. sincer … grele intrebari😛

aa si inca cva , e drk :”> nu dark :)) ca is alb nu negru😛

cu placere si scuze…. drk88 :D…am nevoie de ochelari :b

deci foarte tari raspunsurile🙂 te admir🙂 imi place.. o sa intru mai des pe blogul tau🙂 toate cele bune si bafta multa.

multumesc frumos, te mai astept, imi plac subiectele tale😉 si eu voi intra

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii

