Isamiy's Blog

Dentistul,cosmarul vietii mele

Posted on: Februarie 4, 2009

Nu stiu ptr voi colegi, ce reprezinta „dentistul”. Poate unii dintre voi nu au fost vreodata la un dentist,macar sa-l viziteze, dar sincer,  NIMANUI nu-i doresc ( nici macar celui mai mare dusman al meu) , este GROAZNIC. Am fost astazi si mi-a facut opturatie de canal..stiti cum este? Criminalll..mai ales ca trebuie sa-ti bage nu stiu cate ace..De mica am avut probleme cu acest „cosmar” tin minte ca ma lua tata,dar ce sa ma ia? ma tragea dupa el pana la cabinetul stomatologic..uff sper sa numai am parte de asa ceva. Nu stiu, poate sunt persoane carora dentistul nu este tocmai un cosmar.. poate este un mod de recreere, ceea ce nu prea cred :D…oricum dragii mei colegi, mai usor cu dulciurile daca nu vreti sa va intalniti cu „prietenul meu”😀 La mai putine sau deloc, carii!😉dentist_dsdfg_fgfgh

16 Răspunsuri to "Dentistul,cosmarul vietii mele"

da nu e chiar asa rau…yo m-am obisnuit….maine ma duc sa imi fac a 4 a operatie =))

a 4-a operatie??? inseamna k eu sunt mic copil pe langa tine..oricum mult succes!!

ufff…si mie imi este frica….numai cand intru in cabinet si incep sa transpir ….

si zgomotele………..:((((

zgomotele…sunt INGROZITOARE😦

dentistu meu baga muzica hiphop … si ma calmez nu am treaba😛

ce tare🙂
am fo si eu de cateva ori pe la nea’ dentist… la inceput nici nu acceptam ideea sa ma duc, dar cu durerea de masele nu e de joaca🙂

ma intreb ce daca si un dentist are poate aceleasi.. sa le zic disconforturi cand merge la alt dentist.. sau stiu eu.. poate nu se duce.. stiu eu? …se consulta singur 8-|

atunci te poti declara o persoana norocoasa si te numeri printre cei care merg de placere la dentist😀

=))) tare rau, sa-si faca singur consultatie!! :)))

drk88 dentistul tau iti pune muzica hip hop??? tare…

sa va spalati cu colgate ca nu mai faceti carii, o sa ajungeti ca Domn Castor :))))))))))))))))))))))))))))))))

pai zi-ne si noua pe unde se este dentistul tau? sa mergem si noi..nu @hime?😀

@alexxutzu : da..sigur… ma spal in fiecare zi pe dinti..si uite ca tot ma duc la dentist…deci..altceva? k asta nu merge:P

Mă gândesc la dentist la ca un om foarte bine pregătit în meseria lui, eventual pus pe glume şi pe replici bine gândite, însă doresc ca paşii noştri să nu se intersecteze niciodată. Sau, pentru că oameni suntem şi dantură avem, accept nişte întâlniri ocazionale, rapide şi fără dureri. În rest, atâta vreme cât nu interferează cu persoana mea, numai bine tuturor dentiştilor…

durerile de masele/dinti sunt groaznice…. am avut si eu probleme cu una …pana la urma am rezolvat-o de tot!!!!:-)

@lisandru cristian: d-nul doctor dentist in general este un om pus pe shotii, dar cand vine vorba de a-si pune in aplicatie cunostiintele pe dintisorii mei, numai este asa bine😀..oricum nu-ti doresc sa ajungi vreodata!😉

@nikcoole : cunosc atat de bine durerile de masele/dinti incand numai cand aud, le simt😀

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii

