Isamiy's Blog

Boogatiile Romaniei…

Posted on: Ianuarie 14, 2009

peisaje-munte-romania-muntii-carpati-291Vorbeam azi cu o colega despre ce tara ar vrea sa vada, sa-i cunoasca frumusetiile si bogatiile ei. si mi-a raspuns foarte decisa, Franta. Am ramas un pik pe ganduri si am intrebat-o, dar Romania ai vazut-o toata?adik nush avem si noi foarte multe locuri interesante, placute cu o istorie deosebita. Suntem si noi renumiti prin Delta Dunarii, Manastriri, mai ales cele din Nordul Moldovei, Sfinxu s.a…raspunsul ei a fost de genu’ „nu am vazut si nu mi se par cine stie ce” Intr-adevar daca luam in calcul educatia romanilor si a francezilor..oho…suntem in urma cu vreo 20 si ceva de ani..dar frumusetile acestei tari raman…nu ca nu as vrea sa vad si alte tari..cum ar fi Grecia, Italia, dar cel putin Romania am vazut-o de la un capat la altul…

2 Răspunsuri to "Boogatiile Romaniei…"

avem o tzara minunata,pakt k e populata!eu zic sa emigram in Japolanda,nu credetzi k ar fi mai bine!?!?

sigur acolo dam de…stim noi cine…:)

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 185,888 hits

Flickr Photos

Two

Shopping

Devina

Mai multe poze
Ianuarie 2009
L M M M V S D
    Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categorii

