Isamiy's Blog

Un traseu frumos, in Romania

Posted on: iunie 9, 2009

Mergand saptamana trecuta intr-o delegatie, mai exact in Timisoara am avut prilejul de a circula cu trenul pana la destinatie si a avea parte de un traseu superb, in adevaratul sens al cuvantului:D . Drumul in sine nu a fost deloc usor, deoarece a fost unul de lunga durata, 8 ore si ceva cu Rapid-ul, clasa a I, conditii destul de bune si confortabile, dar nu asta m-a binedispu ci peisajele oferite de natura..Ptr a va convinge si pe voi postez cateva poze facute pe traseu si a orasului Timisoara pe care l-am vazut pentru prima oara, dar din pacate nu am reusit sa vad mare lucru timpul fiind foarte scurt..
Pic046

Pic047
Pic048
catedrala-metropolitana1_mare
Timisoara-poze-si-imagini-28-parc

10 răspunsuri to "Un traseu frumos, in Romania"

Isamy, foarte frumoase fotografiile, sunt convins că ai avut parte de o experienţă deosebită… N-am mai fost la Timişoara de prin 1997, atunci mi-a plăcut foarte mult oraşul… Din păcate, nu cred că am să ajung prea curând acolo, deşi mi-aş dori…

Ce frumos…uite ca nu toata Romania este urata ! Mai sunt si exceptii 🙂

faine imaginile… vreau si eu in timisoara

Romania este o tzara foarte frumoasa… nu am fost cu trenul de ani de zile… mai mult de 20… dar romania am vizitat-o aproape toata… este superba… incantatoare… pacat ca inechitatzile umane care de multe ori. estompeaza pana la acoperire toata frumusetzile naturale, sunt prezente in toate zonele…
minuat ar fi daca… si civilizatzia romanului ar fi pe masuta frumusetzilor patriei…
ovi

@Cristian sincera sa fiu ar fii fost si mai frumoas daca as fii avut mai mult timp sa pot vizita toate bogatiile orasului
@hime avem o tara superba, pot zice ca am vazut-o in intregime,dar din pacate nu stim s-o punem in valoare
@Tudor merita, crede-ma 😉
@ovi si eu am vizitat-o, sunt de acord cu tine in tot ce ai zis 😉

ce de trandafiri pfff 😀

stii doar ca sunt preferatii mei 😛
ce te mai miri?:D

Avem o tara minunata, dar nu stim sa o punem in valoare si, mai ales, nu stim sa o pastram.

@ noapteaiguanei bine zis 😉

ma bucur ca ti-a placut timisoara.
Imi iubesc orasul si ma mandresc cu el.:*

Lasă un comentariu

Blog Stats

  • 190.242 hits

Flickr Photos

iunie 2009
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii

Top click-uri

  • Niciunul