Isamiy's Blog

Cat de prost/proasta sa fii??? :)))

Posted on: martie 31, 2009

Banc: O blonda intra intr-o benzinarie dupa ce alimenteaza si zice: -Domnule, sa vezi ce mi s-a intamplat… mi-am incuiat cheile in masina si nu stiu cum sa deschid… – Pai, doamna, aveti geamul deschis? – Da, dar putin, cam de doua degete. – Uitati, luati sarma asta si incercati s-o bagati pe geam si sa trageti din interior siguranta la usa … Zis si facut .In timp ce se chinuia blonda la geam apare un tip razand in peco si il intreaba vanzatorul: -De ce razi domnule? -Pai, e o blonda afara care se chinuie sa deschida portiera cu sarma. -Pai stiu ca eu i-am dat sarma, dar ce-i asa de ras, si-a incuiat femeia cheile, se poate intampla oricui… -Pai da, dar asta nu e tot…. in masina mai e o blonda care-i spune “mai la stanga, mai la dreapta”…

22 Răspunsuri to "Cat de prost/proasta sa fii??? :)))"

Ooo, da! Nici nu ma uit la filmulet, dar te intreb daca e cu tipa aia care sparge nush ce, apoi cade si trage si tastatura si masa peste ea samd.
Daca da, atunci imi place si-l stiu! :))

exact aia este nebunelu’ :)

oare prostia asta cat domneste ?

Prostia nu va dispărea niciodată…

da filmuletu ala in care cade sifonierul pe aia, in timp ce danseaza il stii? :)))

@Ionut prostia este eterna!!!
@Lisandru Cristian sa stii…face parte din om ;)
@mobscene l-am vazut…e mortal si ala :)))

@Mobscene: taci tu, te rog pentru ca mi se pare ca o cunosc pe tipa peste care cade sifonierul! :))
@Isamiy: eh, am banuit ca e ala dupa imaginea de preview. Foarte tare. Poate ma mai uit diseara o data la el… asa, de plictiseala! ;)

banc : O blonda intra intr-o benzinarie dupa ce alimenteaza si zice: -Domnule, sa vezi ce mi s-a intamplat… mi-am incuiat cheile in masina si nu stiu cum sa deschid… – Pai, doamna, aveti geamul deschis? – Da, dar putin, cam de doua degete. – Uitati, luati sarma asta si incercati s-o bagati pe geam si sa trageti din interior siguranta la usa … Zis si facut .In timp ce se chinuia blonda la geam apare un tip razand in peco si il intreaba vanzatorul: -De ce razi domnule? -Pai, e o blonda afara care se chinuie sa deschida portiera cu sarma. -Pai stiu ca eu i-am dat sarma, dar ce-i asa de ras, si-a incuiat femeia cheile, se poate intampla oricui… -Pai da, dar asta nu e tot…. in masina mai e o blonda care-i spune “mai la stanga, mai la dreapta”…
prea tare sa nu vi-l zic si voua :)))

=)))))))
@nebun…cu d’astea asa “orientale” umbli? :)))

noroc ca nu sunt blonda :)
cata prostie……………………noroc ca nu doare :)

ufff…daca ar durea…ai auzi numai tipete pe strada si nu,numai ;)

extrem de neatenta :-”

=))))

:D Incredibila!!! Ce fac palariile figurante din om!! Fantastic filmuletul!

bine ca nu a dat cu capul de lustra… :))

@giuly ffff neatenta tipa :D
@mihaela ma bucur k ti-au placut ;)
@alexxutzu sa stii… :))))

@Mobscene: neah, nu am umblat eu cu ea, ci un prieten de-al meu. Prietenele mele au fost cat se poate de normale (sau cel putin asa cred eu).

se mai intampla… :-) :-) :-)

Nu mai merge video! :((

acum functioneaza ;)

Prostia apare o data cu banii, cu cat sunt mai multi bani cu atat te lasi de toate: de invatat ori iti bagi picioarele in tot ce cuprinde, prieteni, calitatea lucrurilor oricum sunt si alte chestii in romania. Oare ne lasam si de gandit?

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 178,683 hits

Flickr Photos

Turning the mojo on it's head



Canon 60D_20130119_4795

More Photos
martie 2009
Lu Ma Mi Jo Vi Du
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

