Isamiy's Blog

Ce face apa daca e bauta inainte si imediat dupa masa!

Posted on: martie 4, 2009

Un articol foarte bun.Nu doar despre apa calda dupa mancare,dar si despre atacul de cord.Chinezii si japonezii beau ceai fierbinte in timpul mesei,nu apa rece. Poate e timpul sa adoptam obiceiul lor la masa.
image0011

Pentru cei carora le place sa bea apa rece,acest articol se adreseaza direct.Este frumos sa bei un pahar cu apa rece dupa masa,dar apa rece solidifica hrana uleioasa pe care tocmai ai inghitit-o. Va incetini digestia.Cand aceasta reactioneaza cu acidul,se va rupe si va fi absorbita de intestine mai repede decat mancarea solida. Trece in intestine si foarte rapid se transforma in grasime si duce la cancer.Este cel mai bine sa se bea supa fierbinte sau apa calda dupa mancare. Simptome comune de atac de cord…..Un punct serios referitor la atacul de cord – Ar trebui sa stiti ca nu fiecare simptom de atac de cord este durerea bratului stang. Atentie la dureri intense in zona falcilor. S-ar putea sa nu aveti niciodata prima durere in piept in timpul atacului de cord. Nausea(ameteala) si transpiratia intensa sunt tot simptome comune. 60% din cei care au atac de cord in timpul somnului nu se trezesc. Durerea la falci te poate trezi din somnul adanc.Sa fim atenti. Cu cat stim mai mult, cu atat avem mai bune sanse de supravietuire.

image002

34 Răspunsuri to "Ce face apa daca e bauta inainte si imediat dupa masa!"

e chiar foarte interesant ….dar am o intrebare ….Eu dupa ce mananc…nu beau imediat apa…beau dupa vreo 15-20 de minute sau mai tarziu…..are ceva?

PS : e chiar foarte tare :D

pai tocmai asta e ideea, sa nu bei imediat apa!dupa 15-20 de min e perfect..eu una beau foarte multa apa…m-a cam speriat :D

Ce postare “tare”. Vorbesc foarte serios. În ceea ce mă priveşte, beau foarte puţină apă şi asta pentru că beau sucuri mai toată ziua. Neacidulate şi fără zahăr…

Cristian eu am renunta de tot la sucuri,fie acidulate sau nu,la cate chimicale bagam in noi, m-am gandit ca as face un bine propriului corp :D

Nu stiam…si eu ca si tine beau apa si in timpul mesei , si dupa…o sa incerc de maine sa pun in aplicare sfaturile tale !Marfa articolul!

Bautul apei in cantitati mari. poate fi semn de boala. Este recomandabila o monitorizare a cantitatii de apa baute in 24 de ore si cantitatea de urina eliminata in 24 de ore. Daca cea de-a doua o depaseste pe cea dintai, poate fi semn de diabet insipid <>.(sau de deshidratare puternica prin transpiratie sau urinare abundenta. Cat priveste bautul apei calde dupa masa, este de dorit formarea unei astfel de obisnuinte intrucat este foarte benefica organismului, sanatatii. Eu de obicei dupa fiecare masa beau infuzii din diverse plante medicinale pentru a favoriza digestia.

Diabetul insipid este o afectiune caracterizata de imposibilitatea rinichilor de a concentra urina, determinand polirumia (emisia unei cantitati mari de urina diluata) insotita de o sete pronuntata (polidipsie). Sper sa apara descrierea acestei afectiuni; din comentariul anterior a fost eliminata…

multumesc pt ca m-ai adaugat in blogroll :)
trebuia sa anunti si tu…
oricum te-am bagat si eu acum :-*
pup :>

dupa postul asta.. o sa fiu mai grijulie :-s .. eu am prostu obicei sa beau apa,suc rece… toate chimicale.. alea fac mult mai mult rau.

@ Terra Mater eu una beau apa, ptr ca asa este recomandatat, in jur de 2 L pe zi si sincer ma simt f bine, acum nu stiu ce sa zic, cu referire la ceea ce ai zis
@inka am uitat! :D multumesc si eu ;) pup
@ codrutza eu ma cam feresc de apa rece, probl cu gatu’ :D

Este foarte interesant articolul dar eu am boala pe cercetatori si pe studiile lor pentru ca multe sunt facute la “caterinca”. Asta cu apa am mai auzit ca este bine sa bei cam la 1 ora dupa masa ca sa se “linisteasca” mancarea in stomac dar nu stiu cine tine cont, cand ti-e sete bei nu te mai gandesti. Oricum foarte educativ postu’ :D

eu una nu tin cont de a bea dupa nu stiu cat timp…beau inainte,dupa nu conteaza…daca nu am apa la masa…nu pot manca:D

Sunt curioasa cum am putea monitoriza….apa pe care o eliminam ??? :?

Aia pe care o beau e simplu de monitorizat dar cu restul…

nu as stii sa-ti raspund…poate ne lamureste @Terra Mater :)

Va lamuresc eu, este f simplu. Daca ai ceva sute de mii de euro se rezolva prin America cu un aparat :D asta daca vrei sa-ti faci pofta!

Tocmai ce am terminat de mancat si… inainte sa ma duc sa beau un pahar cu apa rece, mi-am amintit ca am citit postul tau aseara. Mi-am pus niste apa la fiert si mi-am facut un ceai cald. Acum inca mai beau din el.
Foarte interesant postul…

mai bine ma lipsesc :D daca as avea cateva mii de euro, ce n-as face cu ei :D,….mi-as lua iubitu si prietenii:
# alexxutzu
# bbyd0ll
# Bogdanel
# buddhalova
# celmainou
# codrutza
# constanteanu
# Drk88
# grapefruits
# Hime
# inka
# ionutz A
# Iulian
# Lisandru Cristian
# lui_eduard
# Mihaela
# nebundelegat
# Nikcoole
# Slayer
# tismanaru
si as pleca pe insulele exotice recomandate de alexxutzu :D

@ nebundelegat eh…e bine…sa-ti savurezi sanatos ceiutzul ;) ma bucur ca tine cineva cont…inclusiv EU :D

prefer sa mor..imi place mancarea si felul cum mananc fix si exact la mama acasa :D

Pai ce sa zic… chiar m-a speriat ce am citit, asa ca am zis sa iau masuri in privintza asta.
Iti multumesc. Chiar nu vreau sa mor de tanar!

Ma sperie articolul asta :)
eu mereu beau apa inainte…gata, ma reprofilez, o sa beau numai palinca

Eu am facut de curand testul de sete. M-am abtinut de la a bea apa de la 0:30 pana la 13:30. Nu a fost usor, mai cu seama ca eu sunt un caz… special si disperat: beau intre 6 si 8 litri de apa zilnic. Stiu ca pare imposibil si inconceptibil dar mi se intampla mie. Testul s-a desfasurat sub supraveghere medicala de inalta calificare (am fost monitorizata de 2 profesori medici) in sectia de endocrinologie incepand cu orele 7:30 si a durat pana la 13:30;
din 30 in 30 de minute mi-au recoltat probe de sange si urina. Chiar daca se poate gandi ca nu e posibil sa urinezi, atata timp cat nu consumi lichide, va pot spune ca nu este asa. Evident, cantitatea de urina este redusa (in cazul meu intre 40-50ml), dar oricat de putin ar fi, este necesara pentru a se putea stabili concentratia. In cazul meu acest test a exclus diabetul insipid. Dar, pentru ca am probleme de alt gen, (sclerodermie difuza, vasculita, lupus eritematos si nu numai -sunt in faza de investigatii pentru a stabili daca este sau nu vorba despre sindromul Sjogren-) am avut probleme de tip vasocostrictie,risc de ipotermie si presiune arteriala marita atat in timpul testului cat si pentru tot restul zilei. Beau apa foarte multa. Nu stiu cum sa va explic, dar, am convingerea ca daca nu as bea as avea mai multe probleme. Apa imi asigura hidratarea continua si diminueaza efectele negative ale afectiunilor autoimunitare care au pus stapanire pe corpul si pe viata mea. As mai sugera tuturor care stiu ca au avut mononucleoza sa isi faca obisnuinta de a face periodic ANALIZE DE SANGE pentru verificarea anticorpilor si autoanticorpilor virusului Epstein-Barr si Cytomegalovirus. Astia, sunt nebanuit de periculosi si de multe ori creaza dezastre in corpul in care au reusit sa patrunda, iar de acestea ne dam seama cand deja este destul de tarziu, daca nu chiar prea tarziu… Ultimele rezultate ale cercetatorilor au relevat faptul ca astia stau la baza sclerozei multiple (in placi),a lupusului eritematos si a sindromului Sjogren.
Monitorizarea cantitatii de lichide (apa) consumate/ eliminate nu este dificil de realizat. Necesita doar un pic de atentie, masurarea si scrierea cantitatii baute de fiecare data, incepand de la o oarecare ora si urinare intr-un recipient gradat. La capatul a 24 de ore, se trage linie si se face totalul.
Urez tuturor ca toate cele scrise de mine sa va serveasca pentru prevenire si nu din necesitate.

eu unu mai inainte am mancat si am baut imediat apa minerala de la frigider problema e ca ma cam strenge ceva in burta .

la servici/in 8 ore beau 5-6 l rece apa zilnic.in timpul mesei de la ora 12,beau 1-1,5 l apa rece. fiindca e foarte cald,transpir fff mult si urinez f putin. opare e bine lucrul asta??

adevarul e ca beau si un frappe mare dimineata..

stie cineva cit trebuie sa urinezi pe zi daca bei cel putin 2l apa pe zi?

Nausea= A feeling of sickness in the stomach characterized by an urge to vomit.

consum de apa redus si urinari frecvente si abundente!Ce indica?

am si eu o problema uneori ma doare bratul stang si am dureri in piept inseamna ca pot avea un atat de cord si daca e periculos acesta….?

m-am cam speriat :(,bine ca stiu

noroc ca nu ma doare pieptul sau altceva :)

lol :)

In viata mea n-am mai vazut articol atat de prost. Articol e mult spus. Incredibil cate ineptii pot fi prezentate in atat de putine cuvinte.

In primul rand ce intelegi tu prin apa rece? Apa de 1 grad, de 5, de 10, de 20?

“apa rece solidifica hrana uleioasa pe care tocmai ai inghitit-o” – Tu de legi ale fizicii ai auzit? De chimie? Care este temperatura de solidificare a uleiului? Ia toarna tu apa rece peste o mancare uleioasa ca sa vezi ce se intampla. Sau si mai bine, incearca sa amesteci niste apa cu ulei si cand termini de facut asta, intorce-te sa scrii din nou pe blog.

“Va incetini digestia” – cum, de ce, cine zice asta, ce dovezi sunt?

“Cand aceasta reactioneaza cu acidul se va rupe si va fi absorbita de intestine mai repede decat mancarea solida.” – aceasta fiind cine? apa rece sau apa rece combinata cu mancarea din care rezulta mancarea ‘solidificata’? Banuiesc ca mancarea solidificata pentru ca altfel chiar nu are niciun sens ce ziceti aici. Presupunand ca se intampla asta, ce conteaza ca se absoarbe mai repede decat mancarea solida? Si din aceasta ultima parte as deduce ca de fapt te referi la grasime solidificata si nu mancare solidificata din moment ce o compari cu mancarea solida. Deci poate ai vrut sa zici ca apa rece extrage cumva grasimea din mancarea uleioasa si o solidifica?

Dupa ce am mai citit de vreo 5 ori aceasta fraza, cred ca inteleg ce te-ai chinuit sa zici. De fapt probabil ce ai incercat sa traduci. Dar nu prea ti-a reusit pentru ca de fapt nici tu n-ai inteles nimic din ce era acolo. ‘Aceasta’ se referea de fapt la apa si cand apa “reactioneaza cu acidul [virgula] [GRASIMEA] se va rupe si va fi absorbita de intestine mai repede decat mancarea solida.”

“Trece in intestine si foarte rapid se transforma in grasime si duce la cancer.” Daca doar ai tradus un articol, nu o sa zic ca ai probleme cu capul. Dar de gandit nu gandesti. Serios?? Grasimea cauzeaza cancer?

Mai rau e ca persoanele care au comentat au luat de bun tot ce ai zis fara sa-si puna nicio intrebare. Trist.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 178,637 hits

Flickr Photos

Puffin time.

TronoBike

Pastel colors

More Photos
martie 2009
Lu Ma Mi Jo Vi Du
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

